середа, 5 травня 2021 р.

 06.05.2021

Математика

Тема. Повторення вивченого. Розв'язування задач і рівнянь.


1. В робочому зошиті записати число, класна робота.

2. Каліграфічна хвилинка

6  0   3

3. Робота в зошиті-посібнику

Ст. 50            Виконати завдання для самостійної роботи.

 

06.05.2021

Фізична культура

Тема. Організовуючі й загальнорозвивальні вправи. Вправи для релаксації. Вправи для розвитку витривалості. Стрибки зі скакалкою. Біг до 500м. Рухливі ігри.



                         https://www.youtube.com/watch?v=4tVn3gk23vk





     https://www.youtube.com/watch?v=odhSDPDUOyc




 

06.05.2021

Я досліджую світ

Тема. Людина і її тіло

1. Пригадай



Згадайте. У людини є  5 органів чуття. Органи чуття забезпечують такі основні види чутливості: зір, слух, нюх, смак, дотик, рівновагу та відчуття положення тіла у просторі.



  2. Робота з підручником
          Ст. 108



     

      3. Робота в зошиті
         Ст. 48

      4. Переглянь  відео.





вівторок, 4 травня 2021 р.

 

05.05.2021

Мистецтво

Тема. Рекламуємо красиве і корисне. Музика в рекламі. Слухання: Поль Моріа «Така-Таката» Виконання: Н.Май «Веселка». Перегляд: руханка «Райдуга»

   


     1. Поль Моріа «Така-Таката»


                                https://www.youtube.com/watch?v=McnUNqRnlaw

      2. Н. Май «Веселка»





        3. Руханка «Райдуга»



 

05.05.2021

Літературне читання

Тема. Урок позакласного читання. Марина Павленко «Півтора бажання»

 


Сьогодні урок позакласного читання. Ми знайомимось з творчістю письменниці – сучасниці. Це Марина Павленко.


       Якось Марина Павленко сказала про книжки: «Книжки повинні «працювати», а не стояти на полиці. Повинні вражати й давати «друге дихання». У доборі власної домашньої бібліотеки керуюся мудрою заувагою письменниці Люсі-Мод-Монтгомері: як у своє життя ти маєш впускати тільки «споріднені душі», так і у свою хату треба «впускати» лише «споріднені книжки»… Ті, які будеш перечитувати, вкотре насолоджуючись і надихаючись. Сподіваюсь казка про хлопця, що боявся своєї тіні, із книги авторки «Півтора бажання» тобі сподобається і примусить замислитись. Щоб прочитати, перейди за посиланням:

                        http://abetka.ukrlife.org/strakh.html

              

- Яке враження на тебе справила казка?

- А чи є у тебе страхи, яких ти хотів би позбутися?

- Що означає вислів «тіні своєї боятися»?

- Пригадай подібні вислови, вивчені протягом року.


  05.05.2021

Українська мова

Тема. Перевірка орфограм відомими способами в процесі письма.

          1.    В робочому зошиті записати число, класна робота.

 2.    Хвилинка каліграфії

      Записати рядок букви В великої і маленької



3. Робота в зошиті – посібнику.

Вправа 43 – скласти розповідь про пригоди Плямса, вибудовуючи свій текст із трьох частин.

Ймовірні заголовки:

1)   Рятівники.

2)   Гарна прогулянка.

3)    Лісова пригода.

4)    Кмітливий Плямс.

         Під час запису орфограми слабкої позиції, які учні ще не можуть перевірити, вони позначають рискою

 

      4.  Хвилинка розваги.

      На ст.24 пропонується завдання по утворенню споріднених слів з двома коренями (пригадаємо, ми вже натрапляли на таке слово – Великдень).

      Від слова вода, додаючи корені поданих слів, можна утворити такі слова: водоспад, Водохреща, водограй, водолаз, водопровід, водоканал, водорості, водовоз, водокачка, водозабезпечення, водозберігання, водосховище.

 

 

05.05.2021

Математика

Тема. Порівнювання, додавання та віднімання багатоцифрових чисел. Запис додавання в стовпчик. Розв'язування задач і рівнянь.

1.    В робочих зошитах записати число, класна робота.

 

2.    Записати цифри через клітинку 7   4   1. Скласти всі можливі трицифрові числа, цифри в числі не повторюються.

 

3.    Робота в зошиті-посібнику.

Ст. 49 № 131

-         Записати числа у вигляді суми розрядних доданків. Наприклад:

5030 = 5000 + 30 (в робочому зошиті);

-         Записати суму розрядних доданків у вигляді числа. Наприклад:

5000 + 3 = 5003 (записати в зошиті-посібнику).

 

4.    Записати числові вирази та знайти їх значення.

№ 132, 135.

 

5.    Розв'язати рівняння

№ 133

 

6.    Робота над задачами

№134 – розв'язати двома способами;

№ 136 – за схемою скласти задачу і розв'язати її.