17.03.2022
Літературне
читання
Тема: Квітень землю квітчає, з вирію пташок стрічає. В. Скомаровський «Місяць - квітникар». Робота з картиною
1. Робота зі словами. (с. 108).
— Прочитати правильно слова.
Різнобарвні, спалахують, заквітчавсь,
узгірок, невдовзі.
— Пояснити значення цих слів.
Вправа
«Передбачення» (за заголовком).
— Прочитати заголовок.
— Про що може йтися у вірші?
2) Опрацювання вірша Вадима Скомаровського
«Місяць-квітникар» (с. 109).
— Прочитати вірш.
Вправа «Читацьке колесо».
— Який період весни описано у вірші?
— Як зрозуміти вислів «ходить квітень по траві»?
— Назвати пари римованих слів.
3) Вибіркове читання.
— Знайти порівняння у вірші. Що автор хотів ними сказати?
Гра «Хто більше?»
— Знайти як можна
більше назв квітів, згаданих у вірші.
Вправа «Трибуна думок».
— Що ви знаєте про весняні квіти, крім того, що вони
ніжні, гарні?
Вправа «Біном фантазії».
— Чому кажуть, що
квіти — окраса землі?
4) Закріплення
вивченого матеріалу
а) Література в колі мистецтва (с. 109).
— Розглянути картину Наталії Шайкіної «Лісова красуня».
— Чи упізнали ви лісову красуню — квітку, зображену на
картині?
— Що в ній особливе?
— Яку форму мають пелюстки?
— Дібрати рядок із
вірша, яким можна підписати цю картину.
б) Вправа «Я — дослідник. Я — дослідниця».
— Чому перші квіти
весни називають первоцвітами
— Яких кольорів
бувають весняні квіти.
в) Робота над прислів’ями.
— Пояснити значення прислів’я.
Квітень землю квітчає, з вирію пташок зустрічає.
Немає коментарів:
Дописати коментар