понеділок, 29 березня 2021 р.

 

30.03.2021

Літературне читання

Тема. Ліна Костенко «Бабуся – Ягуся», Спиридон Черкасенко «Зима і весна».

 

І. Повторення вивченого

1. Дати відповіді на запитання

- До кого зверталась Кульбабка про допомогу?

- Як вони їй допомогли?

- Чи доводилось вам бачити рослини на дахах, на підвіконнях? Розкажи.

ІІ. Вивчення нової теми

1.    Повідомлення теми

-         Сьогодні на уроці ми познайомимося з віршем відомої української поетеси Ліни Костенко.

-         Що вам відомо про Ліну Костенко?

-         Ліна Костенко народилась на Київщині в учительській сім’ї. Змалечку авторитетом для неї був батько, який володів дванадцятьма мовами, добре знався на багатьох науках. Писати вірші почала з дитинства. П'ятнадцять років її не визнавали як поетесу. Зараз Ліна Костенко живе і працює в м. Києві.  

2.    Словникова робота

-         Сновига, сновигати -  ходити без певної мети, без визначеного напрямку. 

3.    Читання вірша «Бабуся – Ягуся»

4.    Відповісти на запитання

-         Чому розсердилась Баба-Яга?

-         Персонажі яких казок згадуються у вірші?

-         Що ти про них знаєш?

5.    Читання вірша Спиридона Черкасенка «Зима і весна».



Спиридон Федосійович Черкасенко народився в містечку Новий Буг на Миколаївщині у селянській родині. Він писав віршовані трагедії, історичні драми, вірші та багато чого іншого.

-         Прочитати вірш.

-         Назвати персонажів вірша.

-         Чи є у вірші діалог?

-         Прочитати виразно вірш ще раз.

 

 

30.03.2021

Українська мова

Тема. Вправляння у використанні відомих способів позначення звуків буквами.

Олена Дивульська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.


Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Олена Дивульська

Время: 30 мар. 2021 09:00 AM Киев


Подключиться к конференции Zoom

https://us02web.zoom.us/j/8030944625?pwd=bkY3UGRjVWxpeURlZTJSbjQwSTdGZz09


Идентификатор конференции: 803 094 4625

Код доступа: 120520


 

30.03.2021

Я досліджую світ

Тема. Пізнаю свій край

                                                    Хід уроку

 



 


 

І. Повторення вивченого

1. Прочитай

Моя Батьківщина має ім’я

Усі люди мають свої імена. Я – Максим. Я – Галя. Моя мама – Олеся, а тато – Анатолій. А як зветься село чи місто, в якому ти живеш?

Моє місто – Вишневе. Тут багато вишень.

А моє село – Яблунівка.

Моє місто – Київ.

А моє – Одеса.

А моя домівка – у Карпатах.

Місцевість, де ти народився, де живуть твої батьки. Де народилися і виросли твої дідусь і бабусі, де жили і працювали їхні батьки, зветься Батьківщиною.

І місто Вишневе, і село Яблунівка, і багато-багато інших сіл; і міста Київ, Одеса, Луцьк і багато-багато інших великих і маленьких міст; Карпати і Крим, де є гори і море.

Степи і ліси, що розкинулись навколо міст і сіл, у яких  живеш ти і багато таких гарних і розумних хлопчиків і дівчаток.

Усе це – наша рідна земля, наша спільна Батьківщина.

Ім’я їй ….Знаєш?

Так. Ім’я   їй – Україна.

                                       Із книги «Моя Україна: подорож в історію»

1.    Дати відповіді на запитання

-         Яке ім’я має наша Батьківщина?

-         Які міста і села згадані в тексті?

-         Назвами яких міст можна доповнити цей перелік?

-         Як називається місцевість, де ми живемо і де розташована наша школа?

-         Відшукайте на карті України наш край.

-         Яка назва вашої вулиці?

    ІІ. Вивчення нової теми.

1.    Робота з підручником

Прочитати текст на ст. 100 і дати відповіді на запитання.

-         Що означає рідний край для кожного з вас?

-         Які куточки України згадує авторка у вірші «У моєї України»?

2.    Продовжити речення

-         У нашій місцевості вирощують ….

-         У нашій місцевості розводять ….

-         У нашій місцевості виробляють …..

-         У нашому місті працює завод …, там виготовляють …. .

3.    Робота з підручником

Прочитати текст на ст.101

4.    Робота з зошитом

Оформити проект на ст.42

     5.   Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=wcC3hDNzLhM

 

неділя, 28 березня 2021 р.

 

29.03.2021

Фізична культура

Тема. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для попередження плоскостопості. Рухлива гра.


https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY&list=PLUbeR5ILeI-Nw4LJaGHziOHc47gksTig4&index=19

 

29.03.2021

Українська мова

Тема. Форми слова та різні слова.

 Мета уроку: виявити, чим різняться форми того самого слова та різні слова; формувати дії контролю та оцінки щодо способу визначення закінчення та основи, учитися розрізнювати форми того самого слова та різні слова;  формувати орфографічну навичку.

 

І. Організаційний момент

В робочих зошитах пропустити один рядок, записати число, класна  робота.

ІІ. Хвилинка каліграфії

Х х

ІІІ. Робота над темою уроку

Зошит – посібник ст.52 Вправа 113  

-         Списати текст.

Іде теплий лагідний дощик. Радіють дерева і кущі. Поводить плечима молода осика. Вдягає сережки струнка береза. Чекає пташок пухнаста верба.

Визначити закінчення та основу в словах перших двох речень.

Прочитати міркування Петрика.

Дати відповіді на запитання

-         Що називає слово дощ?

-         Що називає слово дощик?

-         Чи є дощ – дощик зміною слова за числами або відмінками?

-         Дощ та дощик – це різні слова чи форми того самого слова?

-          Порівняти основи в двох стовпчиках: у першому записано слова дощик та дощ, а у другому форми слова дощик – дощики.

Висновок:

У різних слів основи різні. У форм того ж самого слова основи однакові

Вправа 114

1.     Визначити закінчення та основи (кобза, кобзар, лисиця, лисенятко; лялька, лялечка).

 2. Пригадайте  алгоритм визначення закінчення та основи.

1. Зміни слово за числом.

2. Порівняй зміни та з’ясуй, чим вони відрізняються. Визнач та познач змінну частину, тобто закінчення.

3. Визнач та познач частину слова без закінчення, тобто основу.

4. Назви частини слова.

3.Укажіть у квадратику поряд з кожним словом номер того рядка, у якому подано  тлумачення цього слова.

Вправа 115

Виписати обрані пари слів у зошити, але спочатку визначити закінчення та основу в кожній парі. Це потрібно зробити прямо на сторінці зошита-посібника. ( Ґерлиґа - загнутий на кінці ціпок, посох, використовуваний пастухами. Може застосовуватися для поганяння і ловлення тварин, а також для захисту від хижаків. Під час ходьби ґирлиґа заміняє звичайний подорожній посох. )

Подумайте, у якій послідовності  будете  його виконувати.

1. Визначаємо основи та закінчення в кожному слові з пари.

2. Порівнюємо основи.

3. Якщо основи однакові – це зміни того самого слова.

Якщо основи різні – то це різні слова, таку тару слів слід виписати.

Вправа 116  

Списати текст, додаючи відповідні розділові знаки. Виписати форми того самого слова. Визначити в них закінчення та основу( письмову, письмова; колодязь, з колодязя.)

 

29.03.2021

Математика

Тема. Запис трицифрового числа в таблиці, позиційним числом, у вигляді суми розрядних доданків. Читання трицифрових чисел.


Олена Дивульська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.


Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Олена Дивульська

Время: 29 мар. 2021 10:00 AM Киев


Подключиться к конференции Zoom

https://us02web.zoom.us/j/8030944625?pwd=bkY3UGRjVWxpeURlZTJSbjQwSTdGZz09


Идентификатор конференции: 803 094 4625

Код доступа: 120520


 

29. 03. 2021

Я досліджую світ



Тема. Державні символи України

Мета: узагальнити, доповнити й розширити уявлення учнів про державні символи України; формувати інтерес до пізнання історії свого краю; бажання колекціонувати враження від подорожей Україною; розвивати патріотичні почуття, шанобливе ставлення до символів держави.

 

Хід уроку

 

І. Дати відповіді на запитання

- Які символи держави ви знаєте?

- Де можна побачити прапор, герб, почути гімн?
















ІІ. Розповідь вчителя

Символ – це знак, прикмета, умовне позначення. Коли йдеться про символи держави, то мають на увазі герб, прапор, гімн.

 

ІІІ. Вивчення нової теми

1.    Робота з підручником

Опрацювання тексту про Державний Прапор України (ст.98)

-         Чи можна сказати, що наш прапор жовто-синій?

-         Які правила читання кольорів прапора?

2.    Читання вірша

Наталка Поклад

СИНЬО-ЖОВТИЙ ПРАПОР УКРАЇНИ

Синьо-жовтий прапор України –
Це безхмарне небо, синє-синє,
А під небом золотіє нива,
І народ – і вільний, і щасливий.
 
Прапор, як святиню, любі діти,
Треба шанувати й боронити.
Прапор – символ нашої держави,
Він для всіх ознака сили й слави.
 
Синьо-жовтий прапор маєм:
Синє-небо, жовте-жито;
Прапор свій оберігаєм.
Він святиня, знають діти.

-         Що означають кольори прапора України?

-         Як потрібно ставитися до прапора?

3.    Робота в зошиті

-         Виконання завдання 1 на ст.40 (Визначити, що із зображених предметів належить до державних, а що – до народних символів України.

4.    Робота з підручником

-         Опрацювання тексту «Герб і Гімн України» ст. 98

 -  Державний Герб України – золотий тризуб на синьому тлі.

Герб – головний знак держави. Зображують його на прапорі, монетах, печатках, документах.

https://www.youtube.com/watch?v=w7M4k5tXINA

 

 - Зверніть увагу на те, що слово «тризуб» містить число три. Це число вважалось магічним. У народних казках розповідається про трьох богатирів, про три бажання, про завдання, які виконує герой.

-  Тризуб належить до найстародавніших  священних знаків, які прийшли з глибини віків.

 - Державний гімн України – урочиста пісня, яка уславлює Україну. Памятайте – коли звучить Державний Гімн України, треба вставати.

 https://www.youtube.com/watch?v=Wx7vo__48oE

5.    Робота з підручником

Опрацювання тексту «Українська мова – державна мова України»  і вірша М. Хоросницької   «Матусин заповіт».

6.    Робота в зошиті

Виконання завдання 2, 3, 4.

ІV. Підсумок уроку

Знати державну мову – обов’язок кожного. Про це записано в основному законі України – Конституції.