четвер, 26 березня 2020 р.


Фізична культура

Тема:"Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра."


26.03.2020

"Я досліджую світ"

Тема:"Турботи тварин навесні"



 -За малюнком на с. 48-49 обговоріть, що змінилося в житті тварин із приходом весни.

- Розгляньте світлини. Які птахи навесні повертаються з теплих країв додому? Розкажіть про весняні турботи птахів.


                                                                                                       
  - Розглянь   зображення тварин. Хто з них пробудився від зимової сплячки? Поміркуй, чому навесні з’являються комахи?

середа, 25 березня 2020 р.


Мистецтво
Тема. Народна творчість. Вишивка. Орнамент. Створення орнаменту для розпису чашки (акварельні фарби)

НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ
Усе, що нас оточує, — посуд, меблі, одяг — майстри робили не лише зручним, а й красивим. Вишиванки — це також народна творчість.

Як майстри прикрасили сорочки-вишиванки?

Звичайні речі можна перетворити на витвори мистецтва, якщо оздобити їх орнаментом.


В орнаменті всі елементи ритмічно повторюються. Вони можуть бути різними за розміром, формою та кольором.


Знайди орнаменти, які прикрашають український одяг.

Створи орнамент для розпису своєї чашки. Пальчиком утвори відбитки-ягідки, пензликом домалюй гілочки та листочки.

Варіант 1

Варіант 2
Розглянь орнаменти на різних речах удома. Розкажи, з яких елементів вони складаються.

Математика

1. Від попередньої роботи відступити вниз 4 клітинки і виконати завдання.
(у вигляді математичного диктанта)
 - записати число, наступне до числа 7;
 - записати число, попереднє до числа 6;
 - записати число, наступне до числа 1
 - записати число, попереднє до числа 9
 - записати число, наступне до числа 2
 - записати число, попереднє до числа 7
 - записати число, яке на 1 менше за 2;
 - записати число, яке на 1 більше за 8;
 - записати сусідів числа 5 (попереднє і наступне)

2. В синьому  зошиті виконати завдання №47(без числової прямої);
48, 49, 51

3. Вивчити склад чисел 8, 9
               8                                     9
         ↙   ↘                                ↙   ↘
                1       7                                      1       8
           2       6                                      2       7
           3       5                                      3       6
           4       4                                      4       5
           5       3                                      5       4
           6       2                                      6       3
           7       1                                      7       2
1  1  1  1  1  1  1  1                              8       1
                                                  1  1  1  1  1  1  1  1  1




25.03.2020

Навчання грамоти


Тема уроку: Читання тексту з вивченими буквами «Козаки». Міркування над запитанням «Які риси характеру притаманні українським козакам?» Ігри з мовним матеріалом. Запис слів та речення з літерою Х, х . Мирилки як засіб примирення. Міркування над запитаннями «Які емоції я відчуваю після сварки/примирення з другом?» Розучування мирилок

Дослідницькі/проблемні запитання:
·     Чи ніколи друзі не сваряться?
·     Які емоції я відчуваю, коли сварюся/мирюся с другом?
·     Як помиритися с другом?

Завдання:

·   Навчати визначати та називати емоції, які виникають під час сварки з другом, під час примирення з другом.
·        Навчати мирилкам як засобу примирення з другом.
·        Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
· Навчати будувати власне висловлювання в умовах вільного обговорення.
·     Навчати висловлювати власну думку в умовах застосування наявного способу дії.


1. Гра «Ланцюжок»
 КОЗАК, СИЛА, РОЗУМ.
Запропонуйте дітям записати ці слова під диктування, використовуючи відому дітям послідовність запису слів (модель, запис, перевірка).
Запитайте дітей, які асоціації викликають у них ці слова (Козаки сильні та розумні).

2.    Читання тексту. Формування свідомого читання. Завдання 7, стор. 35.

Роздивитися з дітьми ілюстрацію та запитайте, що вони знають про козаків. Вислухайте всі репліки дітей.
Запропонуйте прочитати текст та дізнатися ще про козаків.

Після читання обговоріть, які риси характеру притаманні козакам. Прочитайте текст ще раз, підкреслюючи слова, які називають риси характеру козаків.

3.    Виконай завдання:
   1. Подумай, чи є твердження правильним, тобто чи відповідає воно змісту текста.
2. Якщо твердження правильне, у кружечку поставьте знак +.
3. Якщо твердження неправильне, у кружечку поставте знак -.


4.  Перегляд мультфільму «Як козаки…». Обговоріть, чи такими діти уявляють собі українських козаків.


5.  Читання та робота зі скоромовкою. Завдання 8, стор. 36

Запропонуйте дітям відкрити Букволенд на стор. 36 та прочитати скоромовку (вивчити  її  напам'ять та навчитися швидко промовляти).
Перевірьте, наскільки діти уважні. Для цього обвести всі літери х, які трапилися в тексті скоромовки. 

6.  Ігри з вивченими буквами. Завдання 9, 10, стор. 36

Завдання 9, стор. 36. Запропонуйте дітям взяти сині або зелені олівці та пограти в гру «Фокуси зі слів».
Що слід зробити, щоб
1.   Була КОЗА, а став КОЗАК? (Додати літеру К)
                            К О З А К
2.   Був КРІТ, а став КІТ? (Вилучити літеру Р)

                             К Р І Т
3.   Був ХОБОТ, а став РОБОТ? (Літеру Х замінити на Р)

                            Р
                            Х О Б О Т
4.  
Була КАРЕТА, а стала РАКЕТА? (Поміняти місцями літери К та Р)
                             К А Р Е Т А
По закінченні гри зробіть разом з дітьми висновок: якщо до слова додати букву, або вилучити зі слова букву, або замінити букву, або поміняти букви в слові місцями вийде зовсім інше слово, тобто слово з іншим значенням.
Завдання 10, стор. 36. Розгадайте з дітьми ребус. Відгадки: ЗИМА, КОНЦЕРТ.

7.  Робота в Прописах.  Частина 3стор. 21, завдання 2.

Запропонуйте учням відкрити «Прописи» на стор. 21 та прочитати записані в другому завданні слова.  Скласти речення з записаних слів, орієнтуючись на модель речення (Діти грали в козаків).
Пригадайте послідовність запису речення (Прописи, частина 3, стор. 16). Користуючись цією послідовністю запишіть речення.
8. Постановка та розвязання проблемного запитання
 «Чи ніколи друзі не сваряться». Завдання 11, стор. 37
 -    чим ми займаємося на уроках української мови (вчимося читати, писати, висловлювати думки, слухати та розуміти висловлювання інших українською мовою);
-    навіщо ми вчимося читати, писати, слухати та говорити (щоб як найкраще спілкуватися одне з одним);
-    а з ким нам найприємніше спілкуватися (з друзями).
-    а якщо з друзями приємно спілкуватися, то виходить, що друзі ніколи не сваряться?
Вислухайте версії дітей.
Запропонуйте відкрити Букволенд на стор. 37 та прочитати, що з цього приводу думають Ау та Уа.  Поміркуйте та позначте + твердження, з яким вони погоджуються, а потім обґрунтувати свою думку.
Зробіть висновок: друзі теж інколи сваряться.

9. Постановка та розвязання проблемного запитання «Які емоції я відчуваю після сварки/примирення з другом?»». Завдання 11, стор. 37
Роздивіться з дітьми малюнки. Обговоріть:
- що зображено на першому малюнку? (Хлопчики посварилися).
- чому це могло статися?
– які емоції відчувають хлопчики? (Один плаче, він ображений, інший відчуває злість).
Зробіть висновок: коли ми сваримося з друзями, ми відчуваємо образу, злість, гнів.
- що зображено на другому малюнку? (Хлопчики помирилися).
– які емоції вони відчувають? (Вони посміхаються, вони заспокоїлися).
Зробіть висновок: коли ми миримося з друзями, ми відчуваємо радість, заспокоєність.


10. Читання мирилок. Завдання 12, стор. 37

Обговоріть, що інколи важко дібрати слова для примирення. Для того, щоб було легше помиритися, придумали спеціальні невеличкі віршики – мирилки.
Прочитайте  мирилки. Вивчіть мирилки напам’ять.


11. Зафарбуйте в Букволенді кружечки з номерами сторінок 35,36,37.













вівторок, 24 березня 2020 р.


Мистецтво

Народна  творчість. Народна музика.
Слухання: "Колискова" (обр. А.Авдієвського);
Я. Степовий "Колискова"
Виконання: українська народна пісня "Вийди, вийди, сонечко"
Слухання: "Сонечко" (обр. В. Барвінського)


Математика

1. В робочих зошитах від попередньої роботи відступити 4 клітинки і виконати завдання
 - Записати числа на повторення у порядку зростання
(від 1 до 9 - між числами пропускаємо 1 клітинку. Цифри не виходять за межі клітинки)
 - записати числа у порядку зменшення (від 9 до1)
 - Усно повторити склад чисел.( Наприклад: 4 це 1 і 3; 2 і 2; 3 і 1; чотире одиниці)
 - Вивчити склад чисел 6; 7

            6                                      7      
         ↙   ↘                               ↙    ↘
        1      5                              1      6
        2      4                              2      5         
        3      3                              3      4
       4       2                              4      3
       5       1                              5      2
1  1  1  1  1  1                          6      1
                                           1  1   1   1   1   1   1

Порівняти числа, поставити знаки "більше", "менше", "дорівнює"

2 * 8               1 * 5          6 * 8
3 * 9               4 * 9           7 * 7
6 * 1               9 * 8           8 * 6
2 * 2               5 * 9           2 * 8

Обчислити вирази, користуючись складом числа:
3 + 2          2 + 2
4 + 1          1 + 3
1 + 4          1 + 2
2 + 3           3 + 1

Розв'язати задачі (схеми аналогічні до попередніх)

В Олега було 6 книг, а у Галинки - 3. Скільки всього книжок було у дітей?

У дівчинки було 8 повітряних кульок. Дві кульки вона подарувала сестрі. Скільки кульок залишилось у дівчинки?