вівторок, 6 жовтня 2020 р.

 07.10.2020

Літературне читання

Тема. Тато, мама, я – читаюча сім’я. Наталка Поклад «Книжковечір», Нузет Умеров "Про книжку".


1. Відгадати загадку.

Бачить — не бачить,
Чути — не чує,
Мовчки говорить,
Дуже мудрує.
Часом захоче —
Правди навчає,
Часом жартує,
Всіх звеселяє.


Всім про все вона розкаже
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить.

Сьогодні ми поговоримо про книгу, а також дізнаємось, чи люблять читати у вашій сім'ї.

2. Словникова робота

Книжковечір
Книжкотиша
 - Як ви розумієте значення цих слів?

3. Робота з підручником ст.19
Читання вірша  Наталки Поклад "Книжковечір"
  • З чого видно, що в сім'ї всі члени родини люблять читати?
  • Які слова з тексту це підтверджують? Прочитай .
  • Хто, на твою думку, розповідає про себе і свою родину в цьому вірші? Яким (якою) ти її (його) уявляєш? Опиши словами.
  • Які слова у вірші повторюються? За їхньою допомогою спробуй коротко сказати: про кого і про що цей вірш?
  • Скільки в кімнаті читачів?
  • А на малюнку?
4. Робота з підручником ст.20
Читання вірша Нузета Умерова "Про книжку"
  • Зверніть увагу, як звучать прикінцеві склади у рядках. У чому їх особливість?
  • Як ви зрозуміли зміст виділеного рядка?
  • Про що ти любиш читати?
  • Хто твої улюблені герої?
  • Придумай рекламу для своєї улюбленої книжки.
5. Тестування 
 - Дай відповіді на запитання

1. Хто автор вірша "Книжковечір"?
а) Василь Сухомлинський
б) Наталка Поклад
в) Нузет Умеров

2. Який час доби описується у вірші?
а) Ранок
б) Вечір
в) День

3. Скільки читачів у вірші?
а) три
б) п'ять
в) чотири

4. Скільки сестер у головного героя?
а) одна
б) три
в) дві

5. Скільки братів у головного героя?
а) один
б) два
в) три

6. Продовж прислів'я
Хто багато читає, .....
а) той мало часу має.
б) той всім допомагає.
в) той багато знає.

Перевір себе:
1. б
2. б
3. б
4. а
5. а
6. в


6. Домашнє завдання 
Читати ст.19 - 20, відповідати на питання.


 07.10.2020

Українська мова

Тема. Розвиток зв'язного мовлення. Редагування тексту шляхом вилучення зайвого речення з тексту.


1. Актуалізація знань

Дати відповіді на запитання.

В кінці розповідного речення ставиться ......

В кінці питального речення ставиться .....

Знак оклику ставиться тоді, коли в реченні висловлюються  ....

Перше слово в реченні треба писати з .....

Слова в реченні зв'язуються.....


2. Робота над новою темою.









  • Прочитайте  речення.
  • Порахуйте, скільки речень в цьому тексті?
  • Яке речення, на вашу думку, є головним у тексті?
  • Яке речення зайве? Чому?

3. Самостійна робота.

- Роздивись малюнок і виконай завдання



      На березі моря багато відпочиваючих. Одні купаються. Інші  засмагають. Хлопці грають у футбол.  Діти будують замок з    піску.
  •  Порівняй текст із малюнком. 
  • Знайди зайве речення.
  • Порахуй кількість речень у тексті.
4. Практична робота.

 - Один текст, який більше сподобався, переписати в зошит.
 -  Не забудь вилучити зайве речення.
















 07.10.2020

Математика

Тема. Повторення вивченого. Самостійна робота.

Виконати завдання для самостійної роботи в зошиті-посібнику.

Ст. 31 - 32 № 50,51,52, 53.

Ст.33 №54 - на повторення складу чисел 2, 3, 4.


Підказка для батьків:

 № 50. У цьому завдання пропонується виміряти величини А і В, використовуючи задану міру е1. Вимірювати величину А можна із використанням додаткової міри, і без неї (тому що кількість мір е1 менша, ніж 9), а для вимірювання величини В необхідно використовувати додаткову міру. Діти можуть обрати різні додаткові міри.

№51. У цьому завданні потрібно виміряти величину К.


№ 52. У цьому завданні за даними формулами потрібно побудувати величину. Міру  е1 учні обирають самі. Форма побудованої фігури може бути будь-якою.

№ 53. Потрібно побудувати дві моделі сюжетної ситуації: графічну (схему) та знакову (формули)





 07.10.2020

Мистецтво

Тема. Про що розповів натюрморт.  Балет. Слухання: К.Хачатурян балет «Цибуліно» (фрагменти). Перегляд: мультфільм «Цибуліно» (фрагмент). Гра «Оживи картину». Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня).

К.Хачатурян балет «Цибуліно» (фрагменти)






Мультфільм «Цибуліно»











«Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня)

Українські народні пісні,  у яких оспівуɸться різні пори року, називають календарно-обрядовими. Вони виконуються відповідно до народного господарського календаря.  

















понеділок, 5 жовтня 2020 р.

 06.10.2020

Літературне читання

Тема. Книжка – ключ до знань. Василь Сухомлинський «Усі книжки гарні».

І. Робота над прислів'ями.

Прочитати прислів'я. Пояснити, як ви їх розумієте.  

Хто багато читає, той багато знає.

Книжка - твій порадник і друг, частіше бери її до рук.

ІІ. Робота з підручником

  • Ст. 16. Розглянути малюнки перших книжок і прочитати текст на ст.16.





  • Який вигляд мають сучасні книжки? Чим вони різняться?

ІІІ. Словникова робота
Заголовок - назва тексту.
Ілюстрації - малюнки або світлини.

ІV. Робота над текстом.
  • Прочитати заголовок
  • Про що може розповісти твір?
  • Прочитати твір В. Сухомлинського "Усі книжки гарні"
  • Відповісти на питання
  1. Про кого розповідається у творі?
  2. Якою ти уявляєш Настусю?
  3. Доведи, що Настуся дуже любить читати.
  4. Яку пораду ти можеш дати дівчинці?
  5. Поміркуй - чим книгарня відрізняється від бібліотеки?

V. Тест "Чи уважний ти читач"

  1. Перші записи люди робили:
 

а) на папірусі

б) на стінах печер

в) на аркушах паперу

    2. Як називається назва тексту?

а) заголовок

б) мета

в) абзац

    3. Малюнок до тексту називається:

а) карикатура

б) ілюстрація

в) графіка

     4. Хто є автором "Усі книжки гарні"?

а) Василь Сухомлинський

б) Катерина Перелісна

в) Олена Полянська

 5. Як звати головну героїню оповідання? 

а) Наталка

б) Настуся

в) Надійка

    6. Куди пішла Настуся?

а) до книгарні

б) до школи

в) до бібліотеки

  7. Скільки книжок могла купити Настуся?

а) три

б) усі

в) дві

     8. Продовж прислів'я

       Книга вчить..........

а) як рибу варити

б) як в гості ходити

в) як на світі жить

 Перевір себе: 1- б; 2 - а; 3 - б; 4 - а; 5 - б; 6 - а; 7 - в; 8 - в.

VI. Домашнє завдання 
Читати оповідання ст.17 - 18, відповідати на питання



 06.10.2020

Українська мова

Тема.  Послідовність дій під час списування з друкованого зразка

Олена Дивульська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

 

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Олена Дивульська

Время: 6 окт 2020 11:30 AM Киев

 

Подключиться к конференции Zoom

https://us02web.zoom.us/j/8030944625?pwd=bkY3UGRjVWxpeURlZTJSbjQwSTdGZz09

 

Идентификатор конференции: 803 094 4625

Код доступа: 120520

1. Від попередньої роботи відступити один робочий рядок і записати число.

2. Хвилинка каліграфії


3. Робота в зошиті - посібнику

Мета вправи 47 –  нагадати алгоритм списування. Перевіряючи роботу Плямса, діти виявляють певну кількість помилок у його запису. Постає питання, чим вони викликані. Плямс писав не під диктування, а списував. Учні повинні замислитися, чи навчали вони Плямса правил списування. 

  • Пригадати правила списування (на ст.47 є пам'ятка  "Як списати речення з друкованого зразка");


  • Виправити помилки Плямса;
  • Списати речення в робочий зошит.

Вправа 48  - діти не лише вправляються в застосуванні алгоритму списування та самооцінювання, але й роблять невеличке, але дуже важливе відкриття. До цього часу діти стикалися лише з випадками, коли заміна звука в слові призводила до зміни значення слова (наприклад, колобокколосок; грибгрип). У цьому тексті діти натрапили на приклад, коли звук у слові змінився, наголос на іншому складі, але значення слова залишилося незмінним: голка – голкú – (дві) гóлки. діти зазначають, що голкаголкú – (дві) гóлки називають той самий предмет, тому є одним словом, лише різними його формами, які “знадобилися” слову для того, щоб указати на різну кількість тих самих предметів: голка називає один предмет, а голкú (дві гóлки) – кілька. На цьому етапі діти лише спостерігають за тим, що слово може мати кілька форм для вказівки на різну кількість предметів. У розмові з дітьми слід особливо підкреслити, що мова йде про те саме слово. 

  • Прочитати текст
  • Підкреслити слово, яке трапилося в тексті кілька разів
  • Прочитати і вивчити правило
  • Змінити слова дуб, сад, кущ, гай (усно) так, щоб вони називали багато предметів.
  • Списати текст "Маленька швачка"
  • Оцінити свою роботу за допомогою наших стрічок

Вправи 49 -  виконати за завданням

Вправа  50 пропонується для самостійного опрацювання. 

Підсумок - хвилинка розваги

 На с. 22 дітям пропонується  гра «Букви, струнко». Вона спрямована на розуміння змісторозрізнювальної функції звуків (фонем). 

Дріт – кріт; сир – вир, жир, мир, тир (слова пир нема); клин – млин, Олин, плин, Улин, Юлин; світ – звіт, квіт, цвіт; поліно – коліно, гора – бора (бор – свердло, бóрá – північний вітер), Жора, кора, Лора, нора, пора, Тора; шовк – вовк; ґава – кава, лава, пава; ґанок – ранок, танок; ґуля –  дуля (сорт груш), куля; палка – балка, галка; масло – гасло; гілля – зілля, рілля; ліра – віра, Віра, діра, Кіра, міра, сіра; двір – звір; воля – доля, Коля, Поля, Толя; місто – тісто; вік – бік, лік, пік, рік, сік, тік.




 06.10.2020

Я досліджую світ

Тема. Якими бувають рослини. Як розрізняють рослини. Подорож - спостереження  "Визначення рослин"


Олена Дивульська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.


Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Олена Дивульська

Время: 6 окт 2020 9:30 AM Киев

 

Подключиться к конференции Zoom

https://us02web.zoom.us/j/8030944625?pwd=bkY3UGRjVWxpeURlZTJSbjQwSTdGZz09

 

Идентификатор конференции: 803 094 4625

Код доступа: 120520

І. Повідомлення теми уроку

Доведіть, що рослини належать до живої природи.

  • Де ростуть рослини?
  • Що потрібно рослинам для росту і розвитку?
  • Який шлях проходить насінина, щоб знову стати насінням?
  • Куди і коли висаджують насіння?
  • Що допомагає насінині проростати?
  • Як вода потрапляє до рослини?
  • Яка роль підземних мешканців?

ІІ. Вивчення нової теми

1. Робота з підручником

 - Опрацювання тексту і малюнка на ст.20 (Ознайомлення з органами рослин: корінь, стебло, листя, квітки, плоди)



 - Яку роботу виконує кожен орган рослини?

 - Чи всім рослинам потрібен ґрунт для росту?

https://www.youtube.com/watch?v=L_UeesvR3Ro

2. Робота з зошитом

Виконання завдання 1-2 на ст.20 (Підписати назви органів рослин з опорою на текст підручника)

3. Цікавинка

Найбільш відомою рослиною, яка росте без ґрунту, є орхідея. Вона не торкається ґрунту. Завдяки своїм повітряним кореням орхідеї фіксуються за стовбури дерев. Як же живиться орхідея? Вона використовує дощову воду, в якій розкладається опале листя.

А чим живиться орхідея, що вирощується в квартирі? Для неї джерелом живлення є мох сфагнум і кора дерев. Розкладаючись, вони насичують воду в горщику органічними сполуками.

4. Закріплення вивченого матеріалу

 - Опрацювання тексту підручника ст.21 за запитаннями:

  • Які групи рослин ви знаєте? (Дерева, кущі, трав'янисті  рослини)
  • Як їх розрізнити?
  • Що росте біля твого будинку?
 - Робота в зошиті
Завдання №3 ст.21  (розподілити на малюнку рослини на три групи: дерева, кущі, трав'янисті рослини)
Завдання 4 ст.21 (зробити аплікацію: що росте на дереві, на кущі, на трав'янистій рослині) 

5. Домашнє завдання
 - Під час прогулянки з батьками звернути увагу на рослини, які вам зустрінуться. Назвати їх, назвати до якої групи рослин належать, характерні ознаки, подібне і відмінне в будові різних рослин.