06.10.2020
Українська мова
Тема. Послідовність дій під час списування з друкованого зразка
Олена Дивульська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Олена Дивульська
Время: 6 окт 2020 11:30 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us02web.zoom.us/j/8030944625?pwd=bkY3UGRjVWxpeURlZTJSbjQwSTdGZz09
Идентификатор конференции: 803 094 4625
Код доступа: 120520
1. Від попередньої роботи відступити один робочий рядок і записати число.
2. Хвилинка каліграфії
3. Робота в зошиті - посібнику
Мета вправи 47 – нагадати алгоритм списування. Перевіряючи роботу Плямса, діти виявляють певну кількість помилок у його запису. Постає питання, чим вони викликані. Плямс писав не під диктування, а списував. Учні повинні замислитися, чи навчали вони Плямса правил списування.
- Пригадати правила списування (на ст.47 є пам'ятка "Як списати речення з друкованого зразка");
- Виправити помилки Плямса;
- Списати речення в робочий зошит.
Вправа 48 - діти не лише
вправляються в застосуванні алгоритму списування та самооцінювання, але й роблять невеличке, але дуже важливе
відкриття. До цього часу діти стикалися лише з випадками, коли заміна звука в
слові призводила до зміни значення слова (наприклад, колобок – колосок;
гриб
– грип).
У цьому тексті діти натрапили на приклад, коли звук у слові змінився, наголос
на іншому складі, але значення слова залишилося незмінним: голка – голкú – (дві) гóлки. діти зазначають, що голка – голкú – (дві) гóлки називають той
самий предмет, тому є одним словом, лише різними
його формами, які “знадобилися” слову для того, щоб указати на різну
кількість тих самих предметів: голка називає один предмет, а голкú (дві
гóлки) – кілька.
На цьому етапі діти лише спостерігають за тим, що слово може мати кілька форм
для вказівки на різну кількість предметів. У розмові з дітьми слід особливо підкреслити, що мова
йде про те саме слово.
- Прочитати текст
- Підкреслити слово, яке трапилося в тексті кілька разів
- Прочитати і вивчити правило
- Змінити слова дуб, сад, кущ, гай (усно) так, щоб вони називали багато предметів.
- Списати текст "Маленька швачка"
- Оцінити свою роботу за допомогою наших стрічок
Вправи 49 - виконати за завданням
Вправа 50
пропонується для самостійного опрацювання.
Підсумок - хвилинка розваги
На с. 22 дітям пропонується гра «Букви, струнко». Вона
спрямована на розуміння змісторозрізнювальної функції звуків (фонем).
Дріт – кріт; сир
– вир, жир, мир, тир (слова пир нема);
клин – млин, Олин, плин, Улин, Юлин; світ – звіт, квіт, цвіт; поліно – коліно,
гора – бора (бор – свердло, бóрá – північний вітер), Жора, кора, Лора, нора, пора,
Тора; шовк – вовк; ґава – кава, лава, пава; ґанок – ранок, танок; ґуля – дуля (сорт груш), куля; палка – балка, галка;
масло – гасло; гілля – зілля, рілля; ліра – віра, Віра, діра, Кіра, міра, сіра;
двір – звір; воля – доля, Коля, Поля, Толя; місто – тісто; вік – бік, лік, пік,
рік, сік, тік.
Немає коментарів:
Дописати коментар