понеділок, 5 жовтня 2020 р.

 06.10.2020

Українська мова

Тема.  Послідовність дій під час списування з друкованого зразка

Олена Дивульська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

 

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Олена Дивульська

Время: 6 окт 2020 11:30 AM Киев

 

Подключиться к конференции Zoom

https://us02web.zoom.us/j/8030944625?pwd=bkY3UGRjVWxpeURlZTJSbjQwSTdGZz09

 

Идентификатор конференции: 803 094 4625

Код доступа: 120520

1. Від попередньої роботи відступити один робочий рядок і записати число.

2. Хвилинка каліграфії


3. Робота в зошиті - посібнику

Мета вправи 47 –  нагадати алгоритм списування. Перевіряючи роботу Плямса, діти виявляють певну кількість помилок у його запису. Постає питання, чим вони викликані. Плямс писав не під диктування, а списував. Учні повинні замислитися, чи навчали вони Плямса правил списування. 

  • Пригадати правила списування (на ст.47 є пам'ятка  "Як списати речення з друкованого зразка");


  • Виправити помилки Плямса;
  • Списати речення в робочий зошит.

Вправа 48  - діти не лише вправляються в застосуванні алгоритму списування та самооцінювання, але й роблять невеличке, але дуже важливе відкриття. До цього часу діти стикалися лише з випадками, коли заміна звука в слові призводила до зміни значення слова (наприклад, колобокколосок; грибгрип). У цьому тексті діти натрапили на приклад, коли звук у слові змінився, наголос на іншому складі, але значення слова залишилося незмінним: голка – голкú – (дві) гóлки. діти зазначають, що голкаголкú – (дві) гóлки називають той самий предмет, тому є одним словом, лише різними його формами, які “знадобилися” слову для того, щоб указати на різну кількість тих самих предметів: голка називає один предмет, а голкú (дві гóлки) – кілька. На цьому етапі діти лише спостерігають за тим, що слово може мати кілька форм для вказівки на різну кількість предметів. У розмові з дітьми слід особливо підкреслити, що мова йде про те саме слово. 

  • Прочитати текст
  • Підкреслити слово, яке трапилося в тексті кілька разів
  • Прочитати і вивчити правило
  • Змінити слова дуб, сад, кущ, гай (усно) так, щоб вони називали багато предметів.
  • Списати текст "Маленька швачка"
  • Оцінити свою роботу за допомогою наших стрічок

Вправи 49 -  виконати за завданням

Вправа  50 пропонується для самостійного опрацювання. 

Підсумок - хвилинка розваги

 На с. 22 дітям пропонується  гра «Букви, струнко». Вона спрямована на розуміння змісторозрізнювальної функції звуків (фонем). 

Дріт – кріт; сир – вир, жир, мир, тир (слова пир нема); клин – млин, Олин, плин, Улин, Юлин; світ – звіт, квіт, цвіт; поліно – коліно, гора – бора (бор – свердло, бóрá – північний вітер), Жора, кора, Лора, нора, пора, Тора; шовк – вовк; ґава – кава, лава, пава; ґанок – ранок, танок; ґуля –  дуля (сорт груш), куля; палка – балка, галка; масло – гасло; гілля – зілля, рілля; ліра – віра, Віра, діра, Кіра, міра, сіра; двір – звір; воля – доля, Коля, Поля, Толя; місто – тісто; вік – бік, лік, пік, рік, сік, тік.




Немає коментарів:

Дописати коментар