понеділок, 5 жовтня 2020 р.

 05.10.2020

Математика

Тема. Уведення додаткової міри. Вимірювання за допомогою додаткової  міри. Запис результату вимірювання формулами. Додавання і віднімання одноцифрових чисел.


1. Повторення вивченого.

 - Назвати склад числа 4 і 5. (4 - це 1 і 3, 2 і 2 і т.д)

 - Назвати попереднє число до числа 8, 4, 2, 9, 3, 5, 6.

 - Назвати наступне число до числа 3, 6, 8, 5, 7, 1, 4.

 - Назвати сусідів числа 5, 7, 8, 2, 6, 3, 4.

2. Робота в зошиті-посібнику.

Завдання №44

 - побудувати міру е2 – кількість вагончиків у ряді коробки (три клітинки); 

 -  потім побудувати величину Д (кількість усіх вагончиків у коробці), яка складається з трьох мір е2

Зовнішній вигляд та форма отриманої фігури значення не мають. Важливо лише, щоб величини були рівними за площею для заданої міри е1.



Завдання 45

 

Завдання виконується аналогічно попередньому.







 

Завдання № 46 - Застосування способу вимірювання-побудови величини за допомогою додаткової міри. Перехід від графічної моделі до знакової (формул) та до сюжетної умови (відновлення сюжетної умови).





Завдання № 47 – відновлення схеми заданими числами, відновлення умови за допомогою побудованої схеми, запис формул.


До театрального буфету привезли 6 столів. До кожного столу потрібно поставити по 4 стільці



Домашнє завдання

№ 48. Завдання № 48 аналогічне завданням, які виконувалися в раніше, лише з тією відмінністю, що заданими формулами відношень потрібно відновити схему та сюжетну умову.

Мірою е1 буде виступати один ґудзик. Мірою е2 – кількість ґудзиків для одного костюма (4 міри е1). У величині К міститься 5 мір е2 (стільки, скільки костюмів).




Немає коментарів:

Дописати коментар