середа, 7 жовтня 2020 р.

 08.10.2020

Математика

Тема. Запис результату вимірювання числовими виразами. 

Олена Дивульська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

 

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Олена Дивульська

Время: 8 окт 2020 10:30 AM Киев

 

Подключиться к конференции Zoom

https://us02web.zoom.us/j/8030944625?pwd=bkY3UGRjVWxpeURlZTJSbjQwSTdGZz09

 

Идентификатор конференции: 803 094 4625

Код доступа: 120520

1. Хвилинка каліграфії

  • У робочому зошиті відступити вниз 4 клітинки прописати рядок числа 6.
  • Пригадати склад числа 6 і записати у вигляді виразів:
      1 + 5 = 6         5 + 1 = 6
      2 + 4 = 6         4 + 2 = 6
      3 + 3 = 6         1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 = 6

2. Усний  рахунок
  • На тарілці лежало 9 тістечок. Володя з'їв 1 тістечко. Скільки тістечок залишилось?
  • На даху сиділо 7 голубів. Прилетіло ще 2 голуби. Скільки голубів стало на даху?
  • У вазі лежало 8 груш. Три груші з'їли. Скільки груш залишилось?
  • На аеродромі було 10 літаків і 4 вертольоти. На скільки менше було вертольотів, ніж літаків?
  • Столяр мав відремонтувати 5 крісел, відремонтував на 2 крісла більше. Скільки крісел відремонтував столяр?
  • Уяви, що ти капітан корабля. На борту три мішки борошна, чотири пасажири. Скільки років капітану?
  • У зайчика було 7 морквин. Він з'їв усі, крім третьої. Скільки морквин залишилось?
3. Вивчення нової теми
Інформація для батьків:

У цій главі вводиться нова знакова модель для фіксації результату вимірювання величини за допомогою додаткової міри – числовий вираз. У зв’язку з тим, що запис результату вимірювання за допомогою двох формул є недостатньо зручною та дуже громіздкою, виникає потреба «спрощення» – уведення числового виразу (наприклад, 8 · 3). Число 8 обводиться в кружечок.

Такий запис на цьому етапі означає лише опис виконаної дії в алгоритмічному порядку: зміна вихідної міри і використання нової міри під час вимірювання величини (наприклад, «По вісім узяти три рази»). У подальшому, наприкінці другого класу, результат вимірювання величини за допомогою додаткової міри приведе до введення дії множення.

№ 59. Уведення числового виразу – способу фіксації результату вимірювання величини за допомогою додаткової міри.

У цьому завданні пропонується побудувати схему за заданою предметною ситуацією (ці дії учні вже виконували неодноразово). Крім схеми, учні можуть записати в зошиті формули 






 та словесно сформулювати результат (по 8 мір е1 узяти 3 рази). Після цього можна обговорити, чи зручно користуватися формулами (незручно – їх дві, запис виходить громіздкий), чи зручно користуватися словами (слова записувати ще довше, ніж формули). Тому запропонували інший запис – числовий вираз, де число, яке показує відношення мір, обвести в кружечок; слово «взяти» замінити знаком «·»; та записати число, яке показує кількість мір е2 у величині (наприклад,  























№ 60  У цьому завданні дітям пропонується виконати вимірювання величини за допомогою додаткової міри (на схемі задані міри е1 і е2) та записати результат вимірювання числовим виразом.















№ 61. Завдання аналогічне № 60.











№ 62. Завдання аналогічне попереднім.















4. Домашнє завдання

№ 63. У кожному пункті цього завдання пропонується побудувати величину за заданим словесним формулюванням та записати відповідний числовий вираз.

          У пунктах а та б задано міру е1.                           

          У пункті в міру епотрібно вибрати.















№ 64. Повторення. Обчислення з одноцифровими числами. Порядок дій.


Немає коментарів:

Дописати коментар