четвер, 8 жовтня 2020 р.

 

09.10.2020

Українська мова

Тема. «Проміжний звук між [е ] та  [и]. Проблематичність його позначення буквою на письмі»

Прочитати сюжет, поданий на с.23 зошита-посібника. (Бажано, щоб це зробив хтось із дорослих)

 Звертаємо увагу на наявність у діалозі персонажів різних стратегій поведінки.  («Я згодний з Петриком (або з Яринкою, з Андрійком). Результатом обговорення в даному разі є  перехід від практичного завдання  до навчального. Навчальним завданням у цьому випадку виступає виявлення способу письма, коли не можна діяти по слуху.

 

Вправа 51

Ця вправа спрямована на виявлення звука, проміжного між звуками [е ] та  [и], та введення його позначки в транскрипцію. Діти, визначивши без будь-яких сумнівів голосні звуки в словах ручка, олівці, книжка, можуть висловити різні точки зору з приводу першого голосного звука в слові пенал. Важливо дійти з дітьми висновку, що в цьому слові не чути  [е ] або [и], у цьому слові трапився інший звук. Для цього  звернути увагу дітей на точку зору Андрійка, який не зміг позначити в транскрипції цей звук.

 




















Вправа 52.

 Дуже важливим моментом в організації роботи є те, щоб діти чули правильну вимову слів з проміжним між [е] та [и] голосним звуком. Для цього дорослий називає предмети, які намальовано на с. 24, а дитина уважно слухає, коли почує у слові проміжний між [е] та [и] голосний звук, плескає в долоні. Далі переходити до запису транскрипції слів, які будуть записуватися  у відповідний стовпчик. Ідеться про стовпчик, де будуть записані назви шкільних речей, і стовпчик, де будуть записані назви іграшок.

 




















Вправа 54

Виконати за завданням


Вправа 55

Прочитати. Знайти та підкреслити форми одного слова.

Списувати не потрібно.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар