09.10.2020
Українська мова
Тема. «Проміжний звук між [е ] та [и]. Проблематичність його позначення буквою на письмі»
Прочитати сюжет,
поданий на с.23 зошита-посібника. (Бажано, щоб це зробив хтось із дорослих)
Звертаємо увагу на наявність у діалозі
персонажів різних стратегій поведінки. («Я згодний з Петриком (або з Яринкою, з
Андрійком). Результатом
обговорення в даному разі є перехід від
практичного завдання до навчального.
Навчальним завданням у цьому випадку виступає виявлення способу письма, коли не
можна діяти по слуху.
Вправа 51
Ця вправа спрямована
на виявлення звука, проміжного між звуками [е ] та [и], та введення його позначки в
транскрипцію. Діти, визначивши без будь-яких сумнівів голосні звуки в словах ручка, олівці, книжка, можуть висловити різні точки зору з приводу першого
голосного звука в слові пенал. Важливо дійти з дітьми висновку, що в цьому
слові не чути [е ] або [и], у цьому
слові трапився інший звук. Для цього
звернути увагу дітей на точку зору Андрійка, який не зміг позначити в
транскрипції цей звук.
Вправа 52.
Дуже важливим моментом в організації роботи є
те, щоб діти чули правильну вимову слів з проміжним між [е] та [и] голосним
звуком. Для цього дорослий називає предмети, які намальовано на с. 24, а дитина
уважно слухає, коли почує у слові проміжний між [е] та [и] голосний звук,
плескає в долоні. Далі переходити до запису транскрипції слів, які будуть
записуватися у відповідний стовпчик.
Ідеться про стовпчик, де будуть записані назви шкільних речей, і стовпчик, де
будуть записані назви іграшок.
Вправа 54
Виконати за завданням
Вправа 55
Прочитати. Знайти та
підкреслити форми одного слова.
Списувати не потрібно.
Немає коментарів:
Дописати коментар