вівторок, 30 березня 2021 р.

 

31.03.2021

Літературне читання

Тема. Тарас Григорович Шевченко «Встала весна….»,

«Світає, край неба палає»

 

І. Організаційний момент

ІІ.  Вивчення нової теми



1.    Підготовка до вивчення нової теми

  Ім’я Т. Г. Шевченка невіддільно пов’язане з Україною. Україна — це Шевченко, Шевченко — це Україна. У ньому — наша історія, наша мрія, наша надія. Шевченко був справжнім народним співцем, бо з дитинства знав і любив простий український народ, знав його страждання, бо сам їх пережив. Через усе життя проніс великий Кобзар палку любов до рідної землі, до неньки-України, у своїх творах нагадував про минулу славу України. Ім’я великого Кобзаря ми часто згадуємо і будемо згадувати, бо він подарував нам безцінний скарб. Цей скарб — його чудові твори, у яких струменить любов до Батьківщини та турбота про її майбутнє.

-         Яка книжка віршів Тараса Шевченка є святинею нашого народу?

-         Для кого писав Тарас Шевченко?

-         Яким було його життя?

 

2.    Читання вірша  «Встала весна…»

 

3.     Словникова робота

Ряст — зелень, трава.

 

4.    Дати відповіді на запитання.

-         Який настрій викликав у вас вірш?

-         Яку картину природи ви уявляли, читаючи його?

-         З якою інтонацією, силою голосу і в якому темпі будете читати вірш?

-         Які слова виділите голосом під час читання?

-          Що сказано про землю?

-         Якою вона була взимку?

-         Як змінилася з приходом весни?

-         Які птахи згадуються у вірші?

-         Які слова-ознаки дібрав поет, щоб описати землю?

-         Знайдіть слова з переносним значенням.

-         Які слова вірша допомагають уявити весну як живу істоту?

-         Де він почув жайворонка? соловейка? Що вони роблять?

-         Що зробила весна із землею?

-         Чому земля була ще сонна?

-         Чим весна уквітчала землю?

-         Чим укрила?

 

5.    Читання  вірша «Світає….»

 

6.    Дати відповіді на запитання

 

-         У якому темпі, з яким почуттям читається вірш?

-         Яка пора доби описана у вірші?

-         Які дерева згадує поет?

-         Яку пташку?

-         Із ким порівнює тополі?

-         Чи можна почути, як тополі розмовляють із полем?

 

7.    Завдання

-         Вивчити вірш  «Світає..»  (перевіряти буду після канікул)

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар