субота, 15 жовтня 2022 р.

 27.09.2022

Математика

Тема. Складання задач за схемами і таблицями

Урок  в ZOOM на платформі Єдина Школа


27.09.2022

Українська мова

Тема. Іменник. Власні та загальні  назви.

Урок  в ZOOM на платформі Єдина Школа


27.09.2022

Літературне читання

Тема. Міфи Давнього Єгипту. «Ра та Апоп». Переказування твору.

1.Прослухайте міф:


— Чи сподобався вам міф?

— Які картини ви уявляли, слухаючи його?

— Коли ви найбільше хвилювалися?

2.Словникова робота.

Читання колонок слів :

Вип’є

пітьма

черево

річище

щоденну

небачене

породженням

великодушний

Звитягою — перемогою.

Черево — великий живіт.

Річище — заглиблення у ґрунті, де тече водяний потік.

3.Читання міфу учнями  самостійно

4.Аналіз твору:

— Хто є головними героями міфу?

— Що сприяло породженню велетенського змія?

— Який він був? Прочитайте.

— Кого він люто ненавидів?

— Де було житло жорстокого змія?

— Як підлий змій вирішив позбутися бога сонця Ра?

— Чи покорився Ра?

— Якою була битва між Апопом і Ра?

— Чому бог Ра не вбив Апопа?

— Чи скорився велетенський змій Апоп?

— Яка битва відбувається щоночі в підземному світі?

— Чим щоразу закінчується ця битва?

 Вправи на розвиток швидкості читання.

а) Хто читає уважніше?

— Що відбувалося зі змієм при згадці про бога Ра?

— Де Ра мандрує щовечора?

б) Хто читає швидше?

— Знайдіть абзаци з поданими словами:

·      Бо щовечора...

·      Річище порожнє...

·      Осяяний звитягою...

в) Гра «Дочитай речення».

— Знайдіть і дочитайте речення (запис на дошці).

Однак і туди проникають...

Тоді зухвалий Ра...

Та богові замало...

Тепер не варто вбивати...

Наступної ночі...

Ця битва щоразу...

 ПІДСУМОК УРОКУ

— З яким твором ознайомилися на сьогоднішньому уроці?

— Як у міфі пояснюється вічна боротьба між світлом і пітьмою, добром і злом?

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Переказувати близько до тексту зміст тієї частини міфу, у якій розповіда­ється про битву Ра з Апопом.

27.09.2022

Фізична культура

Тема. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг по слабопересіченій місцевості  до 1000 м. Вправи для формування навичок володіння малим мячем. Рухлива гра.

Вимоги безпеки під час проведення занять:

·           суворо дотримуватись вимог техніки безпеки на уроках фізкультури;

·           проводити заняття у спортзалі разом з учителем чи його заступником;

·           на уроці фізкультури учні повинні бути одягнені тільки у спортивну форму, нігті коротко обрізані, волосся підібране;

·           взуття має бути з гумовою підошвою;

·           у місцях стрибків необхідно мати гімнастичні мати;

·           не виконувати вправи на приладах без страхування;

·           не стояти поблизу гімнастичного приладу під час виконання учнем вправ;

·           при виконанні вправ поточним методом слідувати з інтервалом;

·           при виконанні стрибків приземлення має бути м’яким з поступовим присіданням;

·           не виконувати вправи, маючи вологі долоні;

·           після занять потрібно мити руки з миючим засобом;

·           бути уважним при виконанні вправ, переходах від приладу до приладу;

·           перед виконанням вправ на приладах перевірити закручення гвинтів;

·           спортивна форма завжди має бути чистою;

·           взуття має відповідати розміру, що носить учень;

·           при поганому самопочутті, пошкодженнях, запамороченнях, болях в серці, печінці, шлунково-кишкових розладах терміново звертатись до вчителя;

·           у разі поганого самопочуття учень повинен припинити заняття;

·           якщо учень отримав травму, треба негайно надати йому першу медичну допомогу, сповістити про нещасний випадок адміністрацію навчального закладу і батьків, і, у разі необхідності, відвести потерпілого до лікарні.

Не дозволяється:

·           заходити в спортивний зал без спортивного взуття;

·           вживати жувальну гумку на уроці;

·           носити на уроках фізкультури ланцюжки, обручки та годинники;

·           штовхати у спину учня, який біжить попереду;

·           підсідати під гравця, який вистрибує;

·           робити підніжки, чіплятися за форму;

·           переносити важкі прилади без дозволу вчителя;

·           змінювати висоту приладів без дозволу вчителя;

·           переходити від приладу до приладу без дозволу вчителя.




Немає коментарів:

Дописати коментар