27.09.2022
Математика
Тема. Складання задач за схемами і таблицями
Урок в ZOOM на платформі Єдина Школа
27.09.2022
Українська мова
Тема. Іменник.
Власні та загальні назви.
Урок в ZOOM на платформі Єдина Школа
27.09.2022
Літературне
читання
Тема. Міфи Давнього Єгипту. «Ра та Апоп». Переказування твору.
1.Прослухайте міф:
— Чи
сподобався вам міф?
— Які
картини ви уявляли, слухаючи його?
— Коли ви
найбільше хвилювалися?
Читання
колонок слів :
пітьма |
|
черево |
річище |
щоденну |
небачене |
породженням |
великодушний |
Звитягою — перемогою.
Черево — великий
живіт.
Річище —
заглиблення у ґрунті, де тече водяний потік.
3.Читання
міфу учнями самостійно
4.Аналіз
твору:
— Хто є
головними героями міфу?
— Що сприяло
породженню велетенського змія?
— Який він
був? Прочитайте.
— Кого він
люто ненавидів?
— Де було
житло жорстокого змія?
— Як підлий
змій вирішив позбутися бога сонця Ра?
— Чи
покорився Ра?
— Якою була
битва між Апопом і Ра?
— Чому бог
Ра не вбив Апопа?
— Чи
скорився велетенський змій Апоп?
— Яка битва
відбувається щоночі в підземному світі?
— Чим щоразу
закінчується ця битва?
Вправи
на розвиток швидкості читання.
а) Хто читає
уважніше?
— Що
відбувалося зі змієм при згадці про бога Ра?
— Де Ра
мандрує щовечора?
б) Хто читає
швидше?
— Знайдіть
абзаци з поданими словами:
· Бо щовечора...
· Річище порожнє...
· Осяяний звитягою...
в) Гра
«Дочитай речення».
— Знайдіть і дочитайте речення (запис на
дошці).
ПІДСУМОК
УРОКУ
— З яким
твором ознайомилися на сьогоднішньому уроці?
— Як у міфі
пояснюється вічна боротьба між світлом і пітьмою, добром і злом?
Переказувати
близько до тексту зміст тієї частини міфу, у якій розповідається про битву Ра
з Апопом.
27.09.2022
Фізична культура
Тема. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м. Вправи для формування навичок володіння малим м’ячем. Рухлива гра.
Вимоги безпеки
під час проведення занять:
·
суворо
дотримуватись вимог техніки безпеки на уроках фізкультури;
·
проводити
заняття у спортзалі разом з учителем чи його заступником;
·
на уроці
фізкультури учні повинні бути одягнені тільки у спортивну форму, нігті коротко
обрізані, волосся підібране;
·
взуття має
бути з гумовою підошвою;
·
у місцях
стрибків необхідно мати гімнастичні мати;
·
не
виконувати вправи на приладах без страхування;
·
не стояти
поблизу гімнастичного приладу під час виконання учнем вправ;
·
при
виконанні вправ поточним методом слідувати з інтервалом;
·
при
виконанні стрибків приземлення має бути м’яким з поступовим присіданням;
·
не
виконувати вправи, маючи вологі долоні;
·
після занять
потрібно мити руки з миючим засобом;
·
бути уважним
при виконанні вправ, переходах від приладу до приладу;
·
перед
виконанням вправ на приладах перевірити закручення гвинтів;
·
спортивна
форма завжди має бути чистою;
·
взуття має
відповідати розміру, що носить учень;
·
при поганому
самопочутті, пошкодженнях, запамороченнях, болях в серці, печінці,
шлунково-кишкових розладах терміново звертатись до вчителя;
·
у разі
поганого самопочуття учень повинен припинити заняття;
·
якщо учень
отримав травму, треба негайно надати йому першу медичну допомогу, сповістити
про нещасний випадок адміністрацію навчального закладу і батьків, і, у разі
необхідності, відвести потерпілого до лікарні.
Не
дозволяється:
·
заходити в
спортивний зал без спортивного взуття;
·
вживати
жувальну гумку на уроці;
·
носити на
уроках фізкультури ланцюжки, обручки та годинники;
·
штовхати у
спину учня, який біжить попереду;
·
підсідати
під гравця, який вистрибує;
·
робити
підніжки, чіплятися за форму;
·
переносити
важкі прилади без дозволу вчителя;
·
змінювати
висоту приладів без дозволу вчителя;
·
переходити
від приладу до приладу без дозволу вчителя.
Немає коментарів:
Дописати коментар