середу, 2 грудня 2020 р.

 

03.12.2020

Я досліджую світ

Тема. Створення мапи захоплень свого класу.

Олена Дивульська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Олена Дивульська

Время: 3 дек 2020 11:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us02web.zoom.us/j/8030944625?pwd=bkY3UGRjVWxpeURlZTJSbjQwSTdGZz09

Идентификатор конференции: 803 094 4625

Код доступа: 120520


1. Дати відповіді на запитання

 - Чим відрізняються люди одне від одного?

 - Чи змінилось за рік ваше улюблене заняття? Чому?

 

2. Вивчення нового матеріалу

 - Читання і обговорення вірша К. Рибкіної «Ми різні»

                                                   МИ РІЗНІ

В класі нашому, у п’ятім,

Дуже різних нас багато:

Ось, наприклад, тиха Тая

Мови дуже добре знає.

І німецьку, і англійську,

І, звичайно, українську.

Грає з ними, як з м’ячем,

Буде перекладачем.

Математика для Владки

Краща, аніж шоколадки.

Книжку не пускає з рук,

Буде доктором наук.

А Миколка дуже чемний,

Стане він серйозним вченим.

Він відвідує гуртки, 

конструює літаки.

Поки літаки з пластмаси,

Та дійде до справжніх з часом.



На уроках праці Дара

Найвправніше куховарить.

Дара знає вже, ким стане, —

Кухарем у ресторані.

Розбишакуватий Юра

Полюбляє фізкультуру.

Він, гадаю, стане скоро

Рятувальником на морі,

Аня ж каже:

«Ти облиш,

Він інструктор з гірських лиж!»

А самій, до речі, Ані

До вподоби малювання,

Всім відомо вже про Аню,

Що художницею стане.

Два Миколки в класі нашім,

Другий в кресленні найкращий.

Піде вчитись після школи

На архітектуру Коля.

Ми цікаві та завзяті —

Нам міста проектувати!



Я ж з книжками 

Міцно дружу,

Хоч сумлінний я не дуже.

Я пишу про всіх вірші. 

Кажуть:

«Книжку напиши! 

Є у нас уже конструктор,

Є художник та інструктор,

Кухар, архітектор, вчений —

Хай би був іще письменник!

І на різні мови Тая

 вірші поперекладає!»


  - Про які захоплення дітей говорить авторка?

 - Які захоплення є у вас?

https://www.youtube.com/watch?v=fieUnMr8wVQ 


3. Робота з підручником

Ст.52 – 53

- Хто з дітей правий?

- Як з користю проводити вільний час?

- Що треба робити, щоб не нудьгувати?

 

НЕ ВИТРАЧАЙ ДАРЕМНО ЧАЄ!


ДІЛОВІ РОЗМОВИ

Щоденно після школи

у Петрика і Вови усе

по телефону йдуть

«ділові» розмови:

— Здоров!

— Здоров! Як справи?

— Що робиш? — я питаю.

— Та ось по телефону з тобою розмовляю...

А як у тебе справи?

— Та справи — те що треба!

— А що ти зараз робиш?

— Та от дзвоню до тебе...

Ну, що ж — бувай здоровий,

бо вже пора кінчати:

ще ж треба подзвонити

до Роми і до Гната.


1. Чому цей вірш уміщено під закликом «Не витрачай даремно час!»

2. Що б ви порадили хлопчикам?

Запам’ятай! Успіх приходить до тих, хто наполегливий, хто рухається вперед, хто накопичує знання й уміння змалечку.

ПОРАДИ ПИСЬМЕННИКА

Ось що радив Василь Сухомлинський дітям, щоб вони росли працьовитими й досягли успіхів у житті. Праця — нелегка справа. Працюючи, людина створює потрібні й красиві речі. Праця робить людину зрілою, мужньою. Виробляй, розвивай свої здібності працею, творчістю. Ніколи не залишай розпочатої справи, доводь її до кінця. Якщо ти звикнеш кидати розпочате й без кінця переходити від однієї справи до іншої, ти станеш ледарем і неуком.


РОБИ, ЩОБ НЕ ПЕРЕРОБЛЯТЬ


Казав татусь — робити треба,

не виглядать, що зробить хтось.

«Роби, та так, щоб після тебе

перероблять не довелось».

А радили вставати зрання,

порада ж ця — великий плюс.

І я збагнув: секрет — старання,

і нині з іншими ділюсь:

«Роби, і не зважай на втому,

і не чекай, що зробить хтось.

Коли ж зробив, то щоб нікому

перероблять не довелось!»


Спробуй прожити день так, щоб за тобою ніхто не переробляв: не застеляв ліжко, не складав речі, не мив посуд, не нагадував про виконання домашніх завдань. 



РОБИМО ВИСНОВКИ З ТЕМИ «ЛЮДИНА»

 

Кожна людина неповторна.

Відрізняємось одне від одного іменем, зовнішністю, поведінкою, здібностями.

Життя — найвища цінність, треба берегти своє життя й не завдавати прикрощів іншим людям.

Цінують людину за добрі справи.

Захоплюються тими людьми, хто завдяки освіті, праці, наполегливості досяг успіхів, змінив світ на краще.

Змалку треба бути працьовитим, самостійним.

Тільки тоді можна стати успішним.

 4. Робота в зошиті

Ст. 52




Немає коментарів:

Дописати коментар