неділю, 6 грудня 2020 р.

 07.12.2020

Я досліджую світ

Тема. Яким бути?


1.  Гра «Утвори пари»

1)  З'єднайте стрілочками риси характеру та їх тлумачення.

Нечупара                  не звертає ні на кого уваги.

Улеслива                  говорить не те, що думає, а те, що хочуть від неї почути.

Байдужа                    неохайний, брудний.

 

2)  З'єднайте стрілочками прислів'я та їх тлумачення.

Або пан, або пропав.                              Жадібний.

Дає і з рук не випускає.                          Лінивий.

Любить роботу, як кріт сонце.               Рішучий.

 

2.  Бесіда

— Людське «Я». З чого воно складається?

— Чи можна лише по зовнішньому вигляду говорити про людське «Я»?

 

3.  Робота за підручником

— Прочитайте текст на с. 54.

— Що із прочитаного було вам знайоме?

— Що нового ви дізналися?

— Що означає «бути хорошим»?

— Які поради ви запам’ятали?

— Як ви розумієте ці вислови?

·       Поводься з іншими так, як хочеш, щоб поводилися з тобою.

·       Той, хто робить зло, не може вимагати до себе доброго ставлення.

 

4. Вправа «Розкажи про себе»

Продовжити речення:

— Мене цікавить …

— У мене добре виходить …

— Мені хочеться бути схожим на …

— Я допомагаю іншим, коли …

—Я умію радіти успіхам іншого і …

— Я не люблю, коли мене (дражнять, штовхають …)

—Я нікого не буду (дражнити, штовхати …)

—Я хочу бути не злим, а …; не боягузом, а …

5. Робота з підручником

Прочитати текст на ст.55

 

6. Читання і обговорення вірша.

Світлана Гарбуз

  
ШКІЛЬНУ ОДЕЖУ ГОТУЙ ЗАВЧАСНО
 
Гусачок збиравсь до школи 
Одяг свій шукав довкола: 
Ось сорочка, вся зім’ята, - 
Зараз буду прасувати...
Де краватка, де штани? 
Затаїлись де вони?

Доки він шукав одежу,
Щоб вдягнутись як належить 
Аж спітнів, так метушився, - 
На уроки все ж спізнився.

Хочу дітям нагадати:
Одяг звечора складати, 
Тож, не кваплячись ніколи, 
Вчасно встигнете до школи.

- Яким був гусачок?

- Що радить авторка дітям?

- Хто вам допомагає готувати одяг до школи?

 

7. Перегляд мультфільму « Корисні  підказки »

 https://www.youtube.com/watch?v=iovMqYW4iIU&list=PLmMdc5EtRgSgAttgtRF_hbsRiAoVF4Hub&index=37


8. Робота в зошиті

Ст. 53 - 54,  ст. 55(дівчатка), ст.56 (хлопчики)

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар