07.12.2020
Я досліджую світ
Тема. Яким бути?
1. Гра «Утвори пари»
1) З'єднайте
стрілочками риси характеру та їх тлумачення.
Нечупара не звертає ні на кого уваги.
Улеслива говорить не те, що думає, а те,
що хочуть від неї почути.
Байдужа неохайний, брудний.
2) З'єднайте
стрілочками прислів'я та їх тлумачення.
Або пан, або пропав.
Жадібний.
Дає і з рук не випускає.
Лінивий.
Любить роботу, як кріт сонце. Рішучий.
2. Бесіда
— Людське «Я». З чого воно складається?
— Чи можна лише по зовнішньому вигляду говорити про
людське «Я»?
3. Робота за підручником
— Прочитайте текст на с. 54.
— Що із прочитаного було вам знайоме?
— Що нового ви дізналися?
— Що означає «бути хорошим»?
— Які поради ви запам’ятали?
— Як ви розумієте ці вислови?
·
Поводься з іншими
так, як хочеш, щоб поводилися з тобою.
·
Той, хто робить зло,
не може вимагати до себе доброго ставлення.
4. Вправа «Розкажи про себе»
Продовжити речення:
— Мене цікавить …
— У мене добре виходить …
— Мені хочеться бути схожим на …
— Я допомагаю іншим, коли …
—Я умію радіти успіхам іншого і …
— Я не люблю, коли мене (дражнять, штовхають …)
—Я нікого не буду (дражнити, штовхати …)
—Я хочу бути не злим, а …; не боягузом, а …
5. Робота з підручником
Прочитати текст на ст.55
6. Читання і обговорення вірша.
Світлана Гарбуз
ШКІЛЬНУ
ОДЕЖУ ГОТУЙ ЗАВЧАСНО
Гусачок
збиравсь до школи
Одяг свій шукав довкола:
Ось сорочка, вся зім’ята, -
Зараз буду прасувати...
Де краватка, де штани?
Затаїлись де вони?
Доки він шукав одежу,
Щоб вдягнутись як належить
Аж спітнів, так метушився, -
На уроки все ж спізнився.
Хочу дітям нагадати:
Одяг звечора складати,
Тож, не кваплячись ніколи,
Вчасно встигнете до школи.
- Яким був гусачок?
- Що радить авторка дітям?
- Хто вам допомагає готувати одяг до школи?
7. Перегляд
мультфільму « Корисні підказки »
8. Робота в зошиті
Ст. 53 - 54, ст.
55(дівчатка), ст.56 (хлопчики)
Немає коментарів:
Дописати коментар