04.02.2022
Я досліджую світ
Тема. Догляд за
тілом
1. Повідомлення
теми і мети уроку
Усе в житті буде чудово,
Якщо будеш ти здоровим.
Красивий одяг,
іграшку, книжку можна купити за гроші, але здоров’я – не купиш. Про нього треба
дбати самому. Адже, кожен із вас – господар свого організму. І якщо добре
дбатимеш про нього, то він довго не буде ушкоджуватись.
2. Актуалізація опорних знань
- Які умови сприяють
формуванню, збереженню і зміцненню здоров’я?
Зрозуміло –
всім відомо
Що приємно
будь здоровим
Тільки треба
знати -
Як здоровим
стати.
- А що значить бути здоровим?
Це означає відчувати себе бадьорим, веселим,
вам хочеться бігати, стрибати, маєте гарний апетит і міцно спите. Ось що
значить бути здоровим.
Добре здоров’я
– це коли кожному з вас добре, нічого не болить, будь яка справа вам під силу.
Бо здоров’я – це прекрасно
Здорово,
чудово, ясно!
І доступні для
людини
Всі дороги і
стежини.
А якщо не хочеться їсти,
погано спиться, з’являється кволість, пригніченість або щось болить, значить, здоров’я
погіршилось.
3. Гра «Впізнай ознаку здоров’я»
·
Відсутність болю.(Так)
· Добрий настрій. (Так)
· Пружні м’язи. (Так)
· Біль у горлі.(Ні)
· Вільні рухи. (Так)
· Дратівливість.(Ні)
· Доброзичливість. (Так)
·
Кашель. (Ні)
4. Робота з
підручником
Ст. 88
-
Яке значення для збереження та зміцнення здоров’я має особиста гігієна?
- Прочитайте вірш, який допоможе вам ці правила згадати.
Щоб здоров’я добре мати,
Слід про нього змалку дбати.
Кожен ранок обливатись
І зарядкою займатись.
У дворі щодня
гуляти ,
Повноцінно їсти, спати
Добре мити всі продукти,
Досхочу вживати фрукти.
За зубами
доглядати
Дірочки в них лікувати.
Про які привила йдеться у вірші?
(Загартування, дотримання режиму дня, ретельно мити овочі
та фрукти, вживання корисної їжі, слідкувати за чистотою зубів.)
- А про які
правила у вірші не сказано?
( Мити руки; їсти тільки з чистого посуду; обрізати нігті).
Чистота рук – основна вимога особистої гігієни. Руки потрібно мити після
всякого забруднення, а головне перед їдою та після туалету. Той, хто часто
миється, стежить за чистотою свого тіла, захищає себе від захворювань. Отже,
чистота – запорука здоров’я. А зараз я хочу вам загадати загадки. Відгадавши
їх, ви дізнаєтесь, які предмети допомагають нам дотримуватися правил особистої
гігієни.
Якщо руки ваші в ваксі,
Якщо на ніс сіли клякси,
Хто тоді ваш перший друг,
Змиє бруд з лиця і рук? (Вода)
Не хижак, а зуби має.
Не гризе і не кусає,
а розчеше кіски Олі,
чубчик Петрикові й Толі. (Гребінець)
Є у мене дивне скельце,
що з усіх кривляється:
як до нього усміхнешся,
воно теж всміхається. (Дзеркало)
Мию, мию без жалю,
Мию там, де брудно.
А купатись не люблю,
Бо від того худну. (Мило)
Витирають залюбки
ноги, руки малюки.
Витирають щічки
Павлик та Марічка. (Рушник)
5. Робота з підручником (робота над текстом за Р. Ротенбергом)
Прочитати текст на
ст.89
-
Що відповів Джоні своєї мамі?
-
Чому небезпечно залишати руки брудними?
-
Про які правила постійно нагадують дорослі?
(складання історії за малюнками в підручнику)
6. Робота в зошиті
Виконати завдання в зошиті до теми «Догляд за тілом»
7. Підсумок
Діти на усій Землі – і великі, і малі –
Знають правила прості:
Треба жити в чистоті!
Умиватись чисто з милом,
Щоб усі тебе любили!
Мити руки, ноги мити і охайними ходити.
Щоб мікроб
хвороботворний,
Злий, страшний, такий потворний,
В
організм наш не проник,
Від води і мила зник.
Привчайся змалку до порядку.
І силу волі виробляй!
Раненько встань, зроби зарядку
І гарно ліжко застеляй!
І речі
всі тримай в порядку.
До школи з радістю біжи.
А не роби собі на шкоду –
Навік з порядком подружи!
Навчися сонце зустрічати
І відкривай чудовий світ.
Учись себе перемагати
З малесеньких, з маленьких літ!
Немає коментарів:
Дописати коментар