понеділок, 12 квітня 2021 р.

 

13.04.2021

Літературне читання

Тема. Т. Бєлозеров «Проліски», С. Жупанин «Пролісок, мов хлопчик»

 


1. Відгадай загадку

Як небо синє, квітка розкрилась

І сніговою водою умилась.

                               (Пролісок)


2. Сьогодні на уроці ми спробуємо порівняти два вірша, їх настрій.

- Прочитайте вірш Тимофія Бєлозерова «Проліски».(ст.143)

- Поміркуй, які рядки вірша слід читати сумно, а які весело?

- Прочитай останні чотири рядки вірша ще раз.

- Чому проліски названі Снігурчиними сльозами?

- А як ще  їх можна назвати?

- Уяви, як їх може назвати Весна.

- Виконай партитуру вірша і попрацюй над виразним читанням.

 

3. Прочитай вірш Степана Жупанина « Пролісок, мов хлопчик» (ст.144)

- Прочитай виразно вірш.

- Які рядки будеш читати, передаючи здивування, радість?

- Справа біля рядків намалюй смайлик, який передає твій настрій.

- Як будеш читати три останні рядки?

Виконай партитуру вірша, а, коли ти будеш читати зі здивуванням, з радістю, а можливо, в тебе під час читання буде ще й інший настрій?

 

4. Послухай

 https://www.youtube.com/watch?v=eQG9gikD_pQ

 


5. Завдання для допитливих.

- Ти вже знаєш, як аналізувати отриману інформацію і можеш попрацювати в інтернеті. Знайди ще легенди про те, як з’явилась квітка пролісок, тобі буде цікаво! 


Немає коментарів:

Дописати коментар