13.04.2021
Літературне читання
Тема. Т. Бєлозеров «Проліски», С. Жупанин «Пролісок, мов хлопчик»
1. Відгадай загадку
Як небо синє, квітка розкрилась
І сніговою водою умилась.
(Пролісок)
2. Сьогодні на уроці ми спробуємо порівняти два вірша, їх настрій.
- Прочитайте вірш Тимофія Бєлозерова «Проліски».(ст.143)
- Поміркуй, які рядки вірша слід читати сумно, а які весело?
- Прочитай останні чотири рядки вірша ще раз.
- Чому проліски названі Снігурчиними сльозами?
- А як ще їх можна назвати?
- Уяви, як їх може назвати Весна.
- Виконай партитуру вірша і попрацюй над виразним читанням.
3. Прочитай вірш Степана Жупанина « Пролісок, мов хлопчик» (ст.144)
- Прочитай виразно вірш.
- Які рядки будеш читати, передаючи здивування, радість?
- Справа біля рядків намалюй смайлик, який передає твій настрій.
- Як будеш читати три останні рядки?
Виконай партитуру вірша, а, коли ти будеш читати зі здивуванням, з радістю, а можливо, в тебе під час читання буде ще й інший настрій?
4. Послухай
https://www.youtube.com/watch?v=eQG9gikD_pQ
5. Завдання для допитливих.
- Ти вже знаєш, як аналізувати отриману інформацію і можеш попрацювати в інтернеті. Знайди ще легенди про те, як з’явилась квітка пролісок, тобі буде цікаво!
Немає коментарів:
Дописати коментар