пʼятницю, 20 березня 2020 р.


20.03.2020

Навчання грамоти 
Читання тексту з вивченими буквами «Три брати». Міркування над запитанням «Який у мене розпорядок дня?»

Гра «Живі букви»
Запропонуйте дітям пограти в гру. Напишіть на аркуші паперу букви (Н, А, Р, О, К). Діти повинні скласти слово, яким називають частину доби після ночі, перші години дня (ранок). 
Напишіть букви Е, Н, Д, Ь. Скласти слово, яке називає частину доби від сходу до заходу сонця (день). 
Напишіть слово Б, О, І, Д. Складіть слово, що називає час доби, коли споживають їжу серед дня (обід).

1. Читання тексту з вивченими літерами. Завдання 7, стор. 31
Поміркуйте разом з дітьми, що об’єднує слова, які щойно склали учні (всі вони мають відношення до часів доби).
Які ще частини доби ви знаєте? (ніч, вечір).
 Читання тексту «Три брати». Під час читання поясніть, кого називають базікою (того, хто любить багато говорити), ледарем (того, хто не любить працювати), трударем (того, хто багато і старанно працює).
Після читання діти пояснюють,  хто з братів які справи робив протягом дня. Для цього вони мають прочитати текст ще раз та позначити в кружечках перші літери імен братів.

Діти повинні озвучити власний розпорядок дня: які справи вони роблять зранку, які вдень, які після обіду, які ввечері.
Наголосіть, що вони молодці, багато часу відводять на корисні справи, але про спілкування з друзями теж неможна забувати.

2. Перегляд мультфільму «Замазурена праця»
https://www.youtube.com/watch?v=SThzfVfFmt8

Запропонуйте дітям подивитися мультфільм та сказати, кого з братів-поросят можна назвати Трударем, а кого Ледарем.
Обговоріть з дітьми, що завжди можна змінити стиль поведінки і перетворитися з Базіки та Ледаря на Трударя.
3. Драматизація вірша-діалога. Завдання 8, стор. 32.
Прочитайте з  дітьми вірш «Босоноге гусенятко».
Запропонуйте дітям перевірити, наскільки вони уважні. Для цього обвести всі літери г, які трапилися в тексті вірша.
Вивчіть з дітьми вірш напам’ять.
Поміркуйте з дітьми, хто міг розмовляти з гусенятком (зайчик, кошеня, кінь тощо). Навчіть дітей за допомогою пальчикового театру показувати персонажів вірша (див. малюнок у Букволенді).

4. Робота в Прописах. Частина 3, стор. 19
Формування контрольно-оцінювальних дій під час запису слів.
Дітям  слід назвати намальовані предмети, визначити, з якої літери ґ чи г починається, та записати його у відповідний стовпчик, користуючись послідовністю запису слів (модель, запис, перевірка).
У першому стовпчику мають опинитися слова  ґава, ґанок, ґуля, у другому – гриб, голка, гарбуз.
Після закінчення та перевірки роботи потрібно перевірити роботу Андрійка та виправити його помилки.

5. Ігри з вивченими буквами. Завдання 9, стор. 32 (Букволенд)
За наявності часу пограйте в гру «Віднімання».
Результат гри:
Екран – е = кран               Рись – ь = рис
Ірис – і = рис                    Зубр – р = зуб
Смак – с = мак                  Рукав – в = рука
6. Запропонуйте зафарбувати в Букволенді кружечки з номерами сторінок 31 - 32.


Немає коментарів:

Дописати коментар