пʼятницю, 27 березня 2020 р.



Навчання грамоти



Тема уроку: Читання тексту з вивченими буквами «Дві рибки». Міркування над запитанням «Яким є справжній друг?» Ігри з вивченими буквами. Запис слів з літерою Ж ж.

1.    Гра "Утвори слова"
З поданих літер утворити слова - М, Ж, Р, О (морж)
                                                  Ж, О, Н, И, А (ожина)


                                                                            Л, А, Ж, О, К (ложка)
                                                
2.    Читання тексту з вивченими літерами. Завдання 7, стор. 4


Роздивіться  ілюстрацію та прочитайте назву текста.
Дайте відповідь на  запитання:
- хто зображений на ілюстрації? (Дві рибки);
- де вони знаходяться? (У водоймищі);
- що роблять рибки? (Розмовляють);
- які відносини між рибками: вони бояться одне одного чи вони довіряють одне одному? (Скоріше за все, довіряють одне одному);
- чому ми це можемо припустити? (Вони спокійні, дивляться одне одному у вічі);
Запропонуйте дітям зробити припущення, про що йтиметься в тексті (Мабуть, про стосунки між рибками);
 - Прочитайте текст.
Після читання обговоріть, чи виправдалися припущення дітей:
- хто є героями тексту? (рибки Жоко та Лоло).
- про що розмовляли рибки?
- яке життя у Жоко?
- яке життя у Лоло?
- як би ви продовжили репліку Лоло?
- чиє життя вам здається більш привабливим? Чому?

3. Перегляд мультфільму «Мудрі казки тітоньки сови. Справжній друг».



   - Подивіться мультфільм та поміркуйте над запитанням: «Яким має бути справжній друг?»

4.     Формування вміння висловлювати власну думку. Завдання 7, стор. 40. 

Виконати завдання.
Інструкція до виконання
1. Послідовно прочитайте твердження на сторінці 40.
2. Обговоріть, чи є твердження правильним з вашої точки зору.
3. Якщо ви погоджуєтеся з твердженням, у кружечку поставьте знак +.
4.  Якщо ви не погоджуєтеся з твердженням, у кружечку поставте знак -.

5. Робота з текстом. Завдання 8, стор. 41.
Прочитайте вірш-гру «Буква заблукала».  Виправте друкарську помилку, замінивши слово з помилкою відповідним словом (СУК на ЖУК). Перевірьте, наскільки ви уважні. 
Обведіть всі літери ж, які трапилися в тексті вірша. 

6.    Розвязування кросворда. Завдання 9, стор. 41
Результат роботи:
   Ж  О  Л  У  Д  Ь
            М  О  Р  Ж
                Ж  У  К
             К  А  Ж  А  Н
            Ж  А  Б  А
   Л   О  Ж  К  А

7. Формування контрольно-оцінювальних дій під час запису слів. Робота в Прописах. Частина 3, стор. 23.
Дітям слід визначити, зі скількох складів складається кожне з записаних слів, та записати його у відповідний стовпчик, користуючись послідовністю запису слів (модель, запис, перевірка).
У першому стовпчику мають опинитися слова  жук, морж, вуж, у другому – дружба, книжка, жінка, у третьому – доріжка, калюжа.

8.         Зафарбуйте в Букволенді кружечки з номерами сторінки 40 - 41 та в Прописах квадратик з номером сторінки 23.

Немає коментарів:

Дописати коментар