Навчання грамоти
Тема уроку: Читання тексту з
вивченими буквами «Дві рибки». Міркування над запитанням «Яким є справжній
друг?» Ігри з вивченими буквами. Запис слів з літерою Ж ж.
1. Гра "Утвори слова"
З поданих літер утворити слова - М, Ж, Р, О (морж)
Ж, О, Н, И, А (ожина)
Л, А, Ж, О, К (ложка)
2. Читання тексту з вивченими літерами. Завдання 7, стор. 4
Роздивіться ілюстрацію та прочитайте назву текста.
Дайте відповідь на запитання:
- хто зображений на ілюстрації? (Дві
рибки);
- де вони знаходяться? (У водоймищі);
- що роблять рибки? (Розмовляють);
- які відносини між рибками: вони бояться одне одного чи вони довіряють
одне одному? (Скоріше за все, довіряють
одне одному);
- чому ми це можемо припустити? (Вони
спокійні, дивляться одне одному у вічі);
Запропонуйте дітям зробити припущення, про що йтиметься в тексті (Мабуть, про стосунки між рибками);
- Прочитайте текст.
Після читання обговоріть, чи виправдалися припущення дітей:
- хто є героями тексту? (рибки Жоко
та Лоло).
- про що розмовляли рибки?
- яке життя у Жоко?
- яке життя у Лоло?
- як би ви продовжили репліку Лоло?
- чиє життя вам здається більш
привабливим? Чому?
3. Перегляд мультфільму «Мудрі казки тітоньки сови. Справжній друг».
- Подивіться мультфільм та поміркуйте над запитанням:
«Яким має бути справжній друг?»
4. Формування вміння висловлювати
власну думку. Завдання 7, стор. 40.
Виконати завдання.
Інструкція до виконання
1. Послідовно прочитайте твердження на сторінці 40.
2. Обговоріть, чи є твердження правильним з вашої точки зору.
3. Якщо ви погоджуєтеся з твердженням, у кружечку поставьте знак +.
4. Якщо ви не погоджуєтеся з твердженням, у кружечку поставте знак -.
5. Робота з текстом. Завдання 8, стор. 41.
Прочитайте вірш-гру «Буква заблукала». Виправте друкарську помилку, замінивши слово з помилкою відповідним словом
(СУК на ЖУК). Перевірьте, наскільки ви уважні.
Обведіть всі літери ж, які трапилися в тексті вірша.
6. Розв’язування кросворда. Завдання 9, стор. 41
Результат роботи:
Ж
О Л У Д
Ь
М
О Р Ж
Ж У К
К
А Ж А Н
Ж
А Б А
Л
О Ж К А
7. Формування контрольно-оцінювальних дій під час запису
слів. Робота в Прописах. Частина 3,
стор. 23.
Дітям слід визначити, зі
скількох складів складається кожне з записаних слів, та записати його у
відповідний стовпчик, користуючись послідовністю запису слів (модель, запис, перевірка).
У першому стовпчику мають опинитися
слова жук, морж, вуж, у другому – дружба,
книжка, жінка, у третьому – доріжка,
калюжа.
8. Зафарбуйте в Букволенді кружечки з номерами сторінки 40 - 41 та в Прописах квадратик
з номером сторінки 23.
Немає коментарів:
Дописати коментар