вівторок, 17 березня 2020 р.


Я досліджую світ.  У супермаркеті 

Тема. Ти ідеш до магазину.
Мета: вчити дітей правил культурної поведінки в магазині, дотримуватися черги, бути ввічливими з іншими покупцями, з продавцями, вміти ввічливо подякувати продавцеві за покупку; формувати правила поведінки в приміщенні магазину.

- Для чого людині потрібен вогонь?
- Де може горіти вогонь?
- Чи може горіти такий вогонь у серці людини?
- Щоб дати відповідь на це питання послухайте такі рядки і скажіть, про який вогник йдеться у вірші?

Якщо чесний ти з людьми й собою
І вогник палає у серці.
Якщо ти живеш із добром і любов'ю.
То вогник той совістю зветься.

Щодня людина говорить різні слова, виконує певні дії, відвідує різні громадські місця, переживає почуття, але, на жаль, вони не завжди достойні поваги чи захоплення. Часто словом і ділом можна когось образити. Одразу цього можна й не помітити, але згодом наш внутрішній голос докоряє нам за цей вчинок. І цей внутрішній голос люди називають совістю.
- Чи чули ви його в своєму серці?
- Коли це трапилося?
Дуже часто, дивлячись на негативну поведінку тої чи іншої людини, можна почути такі слова: "Ні сорому, ні совісті", "Безсоромні очі", "Де сором загубив там і серце шукай."
-         Як ви їх розумієте?
-         Сьогодні ми обговоримо поведінку людей в громадських місцях, а саме – в магазині.
-         Спробуємо визначити, які ви знавці правил культурної поведінки .
-         Гра "Чемно – нечемно"
-         Якщо чемно – плескати в долоні двічі, нечемно – один раз.
-         Помагати слабким, маленьким?
-         Голосно розмовляти в бібліотеці?
-         Штовхнути і не вибачитися?
-         Поступитися місцем у транспорті?
-         Пройти без черги?
-         Вживати "чарівні слова"
-         Запитання і завдання для дітей.
-          Пригадайте і назвіть ще основні правила поведінки на вулиці, в театрі, бібліотеці.
-          А якими з цих правил ми можемо скористатися під час відвідування магазину?
-          Які магазини ви знаєте?
-          Які речі можна придбати в магазині?
-          Як ви гадаєте, що можна, а чого не треба робити в магазині? Чому?
-          Хто з вас знає, як треба поводити себе в магазині?
-          Чи завжди ви дотримуєтесь черги?
-          Як попросити продавця показати іграшку, яка вам найбільше сподобалась?
-          Що треба сказати після того, як ви отримали покупку?

РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ (ст.32 – 33)
Обігрування  рольових ситуацій
Ситуація 1
Ти – продавець у продуктовому магазині. Порадьте покупцеві, які продукти найкраще придбати для приготування смачного торту.
Ситуація 2
Ти – продавець в іграшковому магазині. Порадьте, який подарунок найкраще придбати маленькій дівчинці на день народження.
Ситуація 3
Ти – продавець у книгарні. Порадьте, яку книгу подарувати хлопчикові, який навчається у 1 класі.

Підсумок.
-  Виробити правила поведінки в супермаркеті




Немає коментарів:

Дописати коментар