Я досліджую світ. У супермаркеті
Тема. Ти ідеш до магазину.
Мета: вчити
дітей правил культурної поведінки в магазині, дотримуватися черги, бути ввічливими
з іншими покупцями, з продавцями, вміти ввічливо подякувати продавцеві за покупку;
формувати правила поведінки в приміщенні магазину.
- Для чого людині потрібен вогонь?
- Де може горіти вогонь?
- Чи може горіти такий вогонь у серці людини?
- Щоб дати відповідь на це питання послухайте такі рядки і скажіть, про який
вогник йдеться у вірші?
Якщо чесний ти з людьми й собою
І вогник палає у серці.
Якщо ти живеш із добром і любов'ю.
То вогник той совістю зветься.
Щодня людина говорить різні слова, виконує певні дії, відвідує різні громадські
місця, переживає почуття, але, на жаль, вони не завжди достойні поваги чи захоплення.
Часто словом і ділом можна когось образити. Одразу цього можна й не помітити, але
згодом наш внутрішній голос докоряє нам за цей вчинок. І цей внутрішній голос люди
називають совістю.
- Чи чули ви його в своєму серці?
- Коли це трапилося?
Дуже часто,
дивлячись на негативну поведінку тої чи іншої людини, можна почути такі слова: "Ні
сорому, ні совісті", "Безсоромні очі", "Де сором загубив там
і серце шукай."
-
Як ви їх розумієте?
-
Сьогодні ми обговоримо поведінку людей в громадських
місцях, а саме – в магазині.
-
Спробуємо визначити, які ви знавці правил культурної поведінки
.
-
Гра "Чемно – нечемно"
-
Якщо чемно – плескати в долоні двічі, нечемно – один раз.
-
Помагати слабким, маленьким?
-
Голосно розмовляти в бібліотеці?
-
Штовхнути і не вибачитися?
-
Поступитися місцем у транспорті?
-
Пройти без черги?
-
Вживати "чарівні слова"
-
Запитання і завдання для дітей.
-
Пригадайте і
назвіть ще основні правила поведінки на вулиці, в театрі, бібліотеці.
-
А якими з цих
правил ми можемо скористатися під час відвідування магазину?
-
Які магазини ви
знаєте?
-
Які речі можна
придбати в магазині?
-
Як ви гадаєте, що
можна, а чого не треба робити в магазині? Чому?
-
Хто з вас знає, як
треба поводити себе в магазині?
-
Чи завжди ви
дотримуєтесь черги?
-
Як попросити
продавця показати іграшку, яка вам найбільше сподобалась?
-
Що треба сказати
після того, як ви отримали покупку?
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ (ст.32 – 33)
Обігрування рольових ситуацій
Ситуація 1
Ти – продавець у
продуктовому магазині. Порадьте покупцеві, які продукти найкраще придбати для
приготування смачного торту.
Ситуація 2
Ти – продавець в
іграшковому магазині. Порадьте, який подарунок найкраще придбати маленькій
дівчинці на день народження.
Ситуація 3
Ти – продавець у
книгарні. Порадьте, яку книгу подарувати хлопчикові, який навчається у 1 класі.
Підсумок.
- Виробити правила поведінки в супермаркеті
Немає коментарів:
Дописати коментар