понеділок, 4 травня 2020 р.

05.05.2020
Навчання грамоти 
Тема. Читання тексту з вивченими буквами «Казка про ялинку». Визначення послідовності подій, описаних у тексті


1.    Що ми вже знаємо та вміємо.
Звернутися до плакату «Місто Букволенд» та пригадати з дітьми:
- з роботою якої букви познайомилися на минулому уроці (букви Я);
- яку роботу виконує ця буква (позначає звукосполучення [йа]).

 2.  Гра «Ласощі для букв та для дітей»

Сьогодні діти будуть годувати літеру Я. 
Намалюйте на аркуші дві тарілки. Над однією напишіть літеру Я, над іншою намалюйте дитяче обличчя.
Буква Я ласує будь-якими словами, у складі яких є звукосполучення [йа]. Діти ласують не словами, а смачними стравами.
Називайте по черзі слова. Діти повторюють назване слово кілька разів. Якщо слово є ласощами для букви Я (тобто має у своєму складі звукосполучення [йа]),  діти ставлять позначку біля тарілки з буквою Я. Якщо те, що називає слово, є ласощами для дітей (тобто називає смачну страву), діти ставлять позначку біля тарілки з дитячим обличчям. Якщо слово не належить до жодної з двох груп (такі слова теж мають бути),  діти  плескають у долоні.

Слова: тістечко, пояс, пиріжок, мед, віяло, морозиво, ягода (підходить до двох груп), ящірка, бджола (не підходить жодній групі), цукерка, мрія,  яблучко (підходить для обох груп), печиво, стіл (не підходить жодній групі).

Записати  у зошиті  перші три слова, які потрапили до тарілки букви Я.

3.    Читання тексту. Формування свідомого читання. Завдання 5, 6, стор. 14

Завдання 5, стор. 14 – підготовка до читання тексту, робота зі словами, які трапляться дітям у тексті.  Допомогти Ау спочатку піднятися вгору, прочитуючи слова дуже повільно, а потім збігти з гори, прочитуючи слова швидко. Зробити це  кілька разів.
Завдання 6, стор. 14.
Прочитати заголовок тексту та припустити, про що або про кого йтиметься в тексті (про ялинку).
Звернути увагу дітей на те, що в назві є слова КАЗКА. Обговорити, про що це говорить (події, про які ви прочитаєте, фантастичні, їх не буває насправді).
Прочитати текст.
Після читання обговорити:
- чи дійсно головною героїнею тексту є ялинка;
- які ще дерева згадуються в казці;
- про яку «біду» ялинки ми дізналися на початку тексту (вона була менша за інші дерева і дуже сумувала з цього приводу);
- хто змінив її настрій (мудра сова);
- що вона порадила ялинці (не поспішати, зачекати, зрозуміти, що поступово вона теж виросте);
- що ми дізналися наприкінці тексту (ялинка справді вироста і стала найвищим деревом у лісі).
 
4. Робота з визначення послідовності подій в тексті. Завдання 6, стор. 15

Розглянути  малюнки та  визначити, яка частина тексту (початок, середина, кінець) намальована на кожному з них. Позначити малюнок - початок цифрою 1, малюнок - середину цифрою 2, малюнок - кінець цифрою 3.

5. Тестова робота зі змістом казки.  Завдання 7, стор. 15. 


Інструкція до виконання завдання:

1.   Прочитайте запитання поряд з цифрою 1.
2.   Прочитайте відповіді до запитання.
3.   Обговорити, яка з відповідей відповідає змісту текста, тобто є правильною.
4.   У кружечку поряд з правильною відповіддю поставити +.
5. Зробити те саме із запитаннями 2 та 3.


6. Підсумок
Зафарбувати в Букволенді кружечки з номерами сторінок 14 та 15.




                                                 

Немає коментарів:

Дописати коментар