05.05.2020
Навчання грамоти
Тема. Читання тексту з вивченими буквами «Казка про ялинку». Визначення послідовності подій, описаних у тексті
Навчання грамоти
Тема. Читання тексту з вивченими буквами «Казка про ялинку». Визначення послідовності подій, описаних у тексті
1. Що ми вже знаємо та вміємо.
Звернутися до плакату «Місто Букволенд» та пригадати з дітьми:
- з роботою якої букви познайомилися
на минулому уроці (букви Я);
- яку
роботу виконує ця буква (позначає
звукосполучення [йа]).
2. Гра «Ласощі для
букв та для дітей»
Сьогодні діти будуть годувати літеру Я.
Намалюйте на аркуші дві тарілки. Над
однією напишіть літеру Я, над іншою намалюйте дитяче обличчя.
Буква Я ласує будь-якими словами, у складі яких є звукосполучення [йа]. Діти ласують не словами, а смачними стравами.
Називайте по черзі слова. Діти
повторюють назване слово кілька разів. Якщо слово є ласощами для букви Я (тобто
має у своєму складі звукосполучення [йа]), діти ставлять позначку біля тарілки з буквою Я. Якщо те, що називає слово, є ласощами для дітей (тобто називає смачну
страву), діти ставлять позначку біля тарілки з дитячим обличчям. Якщо слово не належить до жодної
з двох груп (такі слова теж мають бути), діти плескають у долоні.
Слова: тістечко, пояс, пиріжок, мед, віяло, морозиво, ягода (підходить до двох
груп), ящірка, бджола (не підходить жодній групі), цукерка, мрія, яблучко (підходить для обох груп), печиво, стіл
(не підходить жодній групі).
Записати у зошиті перші три слова, які потрапили до тарілки букви Я.
3.
Читання тексту. Формування свідомого читання. Завдання 5, 6, стор. 14
Завдання 5,
стор. 14 – підготовка до читання тексту, робота зі словами, які трапляться дітям у тексті. Допомогти Ау
спочатку піднятися вгору, прочитуючи слова дуже
повільно, а потім збігти з гори, прочитуючи слова швидко. Зробити це кілька разів.
Завдання 6,
стор. 14.
Прочитати заголовок тексту та припустити,
про що або про кого йтиметься в тексті (про
ялинку).
Звернути увагу дітей на те, що в назві є слова КАЗКА. Обговорити, про що це говорить (події,
про які ви прочитаєте, фантастичні, їх не буває насправді).
Прочитати текст.
Після читання
обговорити:
- чи дійсно
головною героїнею тексту є ялинка;
- які ще дерева
згадуються в казці;
- про яку «біду»
ялинки ми дізналися на початку тексту (вона була менша за інші дерева і дуже
сумувала з цього приводу);
- хто змінив її
настрій (мудра сова);
- що вона
порадила ялинці (не поспішати, зачекати, зрозуміти, що поступово вона теж
виросте);
- що ми
дізналися наприкінці тексту (ялинка справді вироста і стала найвищим деревом у
лісі).
4. Робота з
визначення послідовності подій в тексті. Завдання
6, стор. 15
Розглянути малюнки та визначити, яка
частина тексту (початок, середина, кінець) намальована на кожному з них. Позначити малюнок - початок цифрою 1, малюнок - середину цифрою 2,
малюнок - кінець цифрою 3.
5. Тестова робота зі змістом казки. Завдання 7, стор. 15.
Інструкція до
виконання завдання:
1. Прочитайте
запитання поряд з цифрою 1.
2. Прочитайте відповіді
до запитання.
3. Обговорити, яка
з відповідей відповідає змісту текста, тобто є правильною.
4. У кружечку поряд
з правильною відповіддю поставити +.
5. Зробити те саме із запитаннями 2 та 3.
6. Підсумок
Зафарбувати в Букволенді кружечки з номерами сторінок 14 та 15.
Немає коментарів:
Дописати коментар