понеділок, 18 травня 2020 р.


19.05.2020

Навчання грамоти

Тема. Що таке реклама. Як прорекламувати товар? Роль слів, жестів, міміки під час рекламування. 


1.  Постановка та розв’язання проблемного запитання «Що таке реклама? Чим рекламні тексти відрізняються від інших?», Завдання 10, стор. 33


Звернути увагу, що діти навчилися  працювати з текстами. І зараз у них буде досить непросте завдання.
Пригадати текст Лісове ательє, герої якого створили рекламне оголошення, тобто рекламу свого ательє.
Відкрити Букволенд на стор. 33 вправа 10 
-  завдання: дітям слід прочитати три окремі тексти та з'ясувати, який із цих текстів є рекламою.

Обговорити, що перший текст є повідомленням про відправлення потягу, другий текст – це оголошення про батьківські збори, третій текст – це реклама соку.
Поміркувати, яка мета кожного з текстів, тобто навіщо створювався кожен з цих текстів:
1 текст – нагадати час та місце відправлення поїзду, щоб пасажири не спізнилися,
2 текст – сповістити батьків учнів про термін батьківських зборів,
3 текст – зробити так, щоб якомога більше людей купили товар.
Зробити висновок, реклама – це яскраве повідомлення з метою пригорнути увагу покупців.
Обговорити, що повідомляється про сік у рекламній листівці. Прочитати  текст реклами ще раз, підкреслюючи слова, які розповідають про сік так, що людині захочеться його купити (корисний, свіжий, якісний, смачний).

2.  Вибір слів для створення рекламного повідомлення, Завдання 11, стор. 33

Запропонувати дітям спробувати створити рекламні повідомлення. Для цього вони мають прочитати слова над кожною рекламною листівкою та обрати з них три, які б підштовхнули людей до покупки цього товару.
Очікуваний результат:
1.   Цікава
Яскрава
З наліпками

2.   Корисний
Смачний
Свіжий
Попросити дітей пояснити, чому не підходять для реклами інші слова.

3.  Гра «Прорекламуй свій товар».

Запропонувати дітям за допомогою обраних слів прорекламувати товар, використовуючи міміку, жести та інтонацію.

4.      Формування графічних умінь. Прописи, стор. 17

Відкрити прописи на стор. 17 та виконати графічний диктант (хто ще не виконував)
Розфарбувати тролейбус та прорекламувати поїздку на цьому транспорті. 

5. Підсумок уроку.
Зафарбувати в Букволенді кружечок з номером сторінки 33.


Немає коментарів:

Дописати коментар