понеділок, 4 травня 2020 р.


05.05.2020
Математика
Тема. Складання схем до текстових задач із числовими даними. Виявлення можливості необмеженого продовження числового ряду. Побудова попереднього й наступного чисел на числовій прямій.

1. Від попередньої роботи відступити 4 клітинки і прописати за зразком.





         
Прописувати цифри до кінця рядочка.



2. Повторити:
 - Як знайти ціле? ( Додати частини)
 - Як знайти частину? (Від цілого відняти частину?)
 - Розв'язати рівняння, скласти схеми.
        Х - 5 = 3           3 + х = 7          4 + 2 = Х         Х - 2 = 6

       

 










3. Обчислити та розфарбувати




4. Робота в зошиті-посібнику











Завдання 62 стор.74
 Пункти а і б. У тій самій точці на числовій прямій, на тій самій відстані, можуть стояти абсолютно різні числа. Це залежить від вибраної міри – одиничного відрізка. 
 Пункт в. Якщо міра дуже мала, то чисел на відрізку вміщується стільки, що для них не вистачає відомих нам позначень – знаків-цифр. Якщо врахувати, що числову пряму можна продовжити далі і на цьому продовженні ставити то-чки, у яких «живуть» числа, то постає проблема, як ці числа позначати. 
Це питання продовжує обговорюватися в завданні № 63. 

Завдання 64 стор. 77
Відновлення міри – одиничного відрізка – за числом на числовій прямій. 
 А. Самостійний вибір міри.
 Б. Відновлення міри за числом. 
 В. Бажано запропонувати це завдання для самостійної роботи. Діти  самі повинні з’ясувати, що перш ніж будувати наступне й попереднє числа, потрібно побудувати міру. Тому останнє завдання (В) виконати не можна. 
Усі побудови проводяться на око. Потрібно обговорити, як вони виконували завдання, і похвалити дітей за хороший окомір.

Немає коментарів:

Дописати коментар