05.05.2020
Математика
Тема. Складання схем до текстових задач із числовими даними. Виявлення можливості необмеженого продовження числового ряду. Побудова попереднього й наступного чисел на числовій прямій.
1. Від попередньої роботи відступити 4 клітинки і прописати за зразком.
Прописувати цифри до кінця рядочка.
2. Повторити:
- Як знайти ціле? ( Додати частини)
- Як знайти частину? (Від цілого відняти частину?)
- Розв'язати рівняння, скласти схеми.
Х - 5 = 3 3 + х = 7 4 + 2 = Х Х - 2 = 6
3. Обчислити та розфарбувати
4. Робота в зошиті-посібнику
Завдання 62 стор.74
Пункти а і б. У тій самій точці на числовій прямій, на тій самій відстані, можуть стояти абсолютно різні числа. Це залежить від вибраної міри – одиничного відрізка.
Пункт в. Якщо міра дуже мала, то чисел на відрізку вміщується стільки, що для них не вистачає відомих нам позначень – знаків-цифр. Якщо врахувати, що числову пряму можна продовжити далі і на цьому продовженні ставити то-чки, у яких «живуть» числа, то постає проблема, як ці числа позначати.
Це питання продовжує обговорюватися в завданні № 63.
Завдання 64 стор. 77
Відновлення міри – одиничного відрізка – за числом на числовій прямій.
А. Самостійний вибір міри.
Б. Відновлення міри за числом.
В. Бажано запропонувати це завдання для самостійної роботи. Діти самі повинні з’ясувати, що перш ніж будувати наступне й попереднє числа, потрібно побудувати міру. Тому останнє завдання (В) виконати не можна.
Усі побудови проводяться на око. Потрібно обговорити, як вони виконували завдання, і похвалити дітей за хороший окомір.
Немає коментарів:
Дописати коментар