середу, 6 травня 2020 р.


07.05.2020
Навчання грамоти

Тема. Читання  уривку вірша А. Костецького «Нове життя». Визначення послідовності дій, описаних у тексті.

    1.  Що ми вже знаємо та вміємо.

Звернутися до плакату «Місто Букволенд» та пригадати:
- з роботою працівників якого відділу ви зараз знайомитеся (відділу           [й]);
- яких працівників цього відділу ви вже знаєте (літери Й, Я, Ю, Ї);
- яку роботу виконує кожен з цих працівників.

    2.  Гра «Айболить»

До лікаря Айболить звернулися по допомогу слова ЇЖА, ЯГОДА,               ЮНАК.
 Записати на аркуші слова з помилками.
 
йіжа, йагода, йунак

Слова захворіли. Запропонувати дітям перетворитися на лікарів та         «вилікувати» слова (виправити помилки). Обговорити запитання:
-    яка «хвороба» трапилася зі словами? (неправильно позначено              звук  [й]: замість літер Ї, Я, Ю на роботу вийшли букви ЙІ, ЙА, ЙУ);
- що слід робити під час запису слів, щоб слова не захворіли цією          «хворобою»? (знати секрети позначення звука [й] на письмі:                      звукосполучення [йі], [йа], [йу]  завжди позначаються буквами Ї, Я,          Ю).

     3. Читання тексту. Формування свідомого читання. Завдання 7, стор.     20

Ми продовжуємо вправлятися в знаннях секретів читання: читати          тексти та писати речення з працівниками відділу [й].
Запитати, чи пам’ятають діти, який текст вони читали на минулому       уроці (Я готую корисний бутерброд). Тобто, ми говорили про корисні         звички в їжі. Обговорити, які ще  корисні звички є у житті людини.
Відкрити Букволенд на сторінці 20, прочитати заголовок            тексту та роздивитися ілюстрації до тексту.
Зробити припущення:
- Про які корисні звички йтиметься в тексті?
- Хто буде головним героєм тексту?
- Що може означати заголовок «Нове життя»?
Прочитати текст, дати відповіді на запитання.
- Чи дійсно головним героєм тексту є хлопчик?
- Як його звуть?
- Яке «нове життя» вирішив розпочати хлопчик?
- Чи корисно виконувати ті дії, які записав хлопчик? Чому?
  
4. Робота з визначення послідовності дій, описаних у тексті. Завдання 7, стор. 20

Прочитати ще раз, які дії Вітя вирішив робити щоранку.
Розглянути малюнки та назвати, що зображено на кожному з них.  
        Знайти в тексті опис верхнього малюнка та підкреслити його
      (Чищу  зуби).
        Знайти в тексті опис середнього малюнка та підкреслити його 
      (...сніданок всім готую сам).
        Знайти в тексті опис нижнього малюнка та підкреслити   його                   (…роблю зарядку).
       Художник намалював дії, які Вітя вирішив виконувати щоранку.              Визначте, чи в правильній послідовності художник розташував ранкові       справи Віті.

          Позначити цифрами 1, 2, 3 правильну послідовність ранкових                справ        хлопчика. 


5. Вільне обговорення.

    Обговорити з дітьми, хто з них щоранку робить зарядку,                       вмивається        та миє шию, чистить зуби, снідає, миє за собою посуд.

6. Формування контрольно-оцінювальних дій під час письма. Запис речень під диктування.

 Записати під диктування кілька речень, які повідомляють про їхні           щоденні ранкові справи.
Речення для запису: Я встаю рано. Я йду до школи.
Кожне  речення  учні  записують, використовуючи таку     послідовність    дій:

7. Підсумок.

Зафарбувати в Букволенді кружечок з номером сторінки 20. 

Немає коментарів:

Дописати коментар