07.05.2020
Навчання грамоти
Тема. Читання уривку вірша А. Костецького «Нове життя». Визначення послідовності дій, описаних у тексті.
1. Що ми вже знаємо та вміємо.
Звернутися до плакату «Місто Букволенд» та пригадати:
- з роботою працівників якого
відділу ви зараз знайомитеся (відділу [й]);
-
яких працівників цього відділу ви вже знаєте (літери Й, Я, Ю, Ї);
- яку роботу виконує кожен з цих працівників.
2. Гра «Айболить»
До лікаря Айболить звернулися по допомогу слова ЇЖА,
ЯГОДА, ЮНАК.
Записати на аркуші слова з помилками.
йіжа, йагода,
йунак
Слова захворіли. Запропонувати дітям перетворитися на
лікарів та «вилікувати» слова (виправити помилки). Обговорити запитання:
-
яка «хвороба» трапилася зі словами? (неправильно позначено звук [й]: замість літер Ї, Я, Ю на роботу вийшли букви ЙІ, ЙА,
ЙУ);
- що слід робити під час запису слів, щоб
слова не захворіли цією «хворобою»? (знати
секрети позначення звука [й]
на письмі: звукосполучення [йі], [йа], [йу]
завжди позначаються буквами Ї, Я, Ю).
3. Читання
тексту. Формування свідомого читання. Завдання
7, стор. 20
Ми продовжуємо вправлятися в знаннях секретів читання:
читати тексти та писати речення з працівниками відділу [й].
Запитати, чи пам’ятають діти, який текст вони читали на
минулому уроці (Я готую корисний
бутерброд). Тобто, ми говорили про корисні звички в їжі. Обговорити, які ще
корисні звички є у житті людини.
Відкрити Букволенд
на сторінці 20, прочитати заголовок тексту та роздивитися ілюстрації до тексту.
Зробити припущення:
- Про які корисні звички йтиметься в тексті?
- Хто буде головним героєм тексту?
- Що може означати заголовок «Нове життя»?
Прочитати текст, дати відповіді на запитання.
- Чи дійсно головним
героєм тексту є хлопчик?
- Як його звуть?
- Яке «нове життя»
вирішив розпочати хлопчик?
- Чи корисно
виконувати ті дії, які записав хлопчик? Чому?
4. Робота з
визначення послідовності дій, описаних у тексті. Завдання 7, стор. 20
Прочитати ще раз, які дії Вітя вирішив робити щоранку.
Розглянути малюнки та назвати, що зображено на кожному з
них.
Знайти в тексті опис верхнього малюнка та
підкреслити його
(Чищу зуби).
Знайти в
тексті опис середнього малюнка та підкреслити його
(...сніданок всім готую сам).
Знайти в
тексті опис нижнього малюнка та підкреслити його (…роблю зарядку).
Художник
намалював дії, які Вітя вирішив виконувати щоранку. Визначте, чи в правильній
послідовності художник розташував ранкові справи Віті.
Позначити цифрами 1, 2, 3 правильну
послідовність ранкових справ хлопчика.
5. Вільне обговорення.
Обговорити з дітьми, хто з них щоранку робить зарядку, вмивається та миє шию, чистить зуби, снідає, миє за собою посуд.
6. Формування контрольно-оцінювальних
дій під час письма. Запис речень під диктування.
Записати під диктування
кілька речень, які повідомляють про їхні щоденні ранкові справи.
Речення
для запису: Я встаю
рано. Я йду до школи.
Кожне речення учні записують, використовуючи таку послідовність дій:
7. Підсумок.
Зафарбувати в Букволенді
кружечок з номером сторінки 20.
Немає коментарів:
Дописати коментар