вівторок, 26 травня 2020 р.


27.05.2020

Математика


Тема. Послідовне віднімання чисел. Віднімання суми.

1. Хвилинка каліграфії










Прописати рядок цифри 6, повторити склад числа 6

2. Обчисли і розфарбуй


3. Робота в зошиті-посібнику

Завдання 29 стор. 46
  • У цьому завданні діти стикаються з досить складним питанням – відніманням суми. Тому спочатку слід обов’язково розв'язати задачу практично, дібравши потрібні склянки (по можливості), які в сумі складуть той об’єм, що слід відлити. Потім запропонувати дітям самостійно накреслити схеми. Після цього треба записати формули. 
  • Завдання в повністю повторює б, але з іншими буквами.  Можна  продемонструвати на смужках паперу зміни величин, описаних формулами та на схемі. 
  • У завданні г можна запропонувати дітям придумати задачу з числовими значеннями. Дітям потрібно записати розв’язання числовим виразом і обчислити результат. 
Завдання 30 стор. 48.
 Послідовне віднімання двох величин можна записати не лише математичним виразом, але й по діях. Під час розв’язання запропонованої задачі можна обговорити цю можливість.  Особливість полягає в тому, що результат першої дії позначили новою буквою. У цьому немає нічого дивного, адже внаслідок виконання дії вийшла нова величина, яку ми можемо позначити новою буквою. Треба запропонувати дітям в кожному розв’язанні показати на схемі ту величину, яка виходить унаслідок виконання кожної окремої дії.


Завдання 31 стор. 50
Задача для самостійного розв’язання.

Завдання 32 стор. 50
  •  Пункт а не забути про ту дитину, яка «жмуриться». 
  • Розв'язання 9 – (1 + 3). 
  •  Пункт б
       Розв'язання: 9 – (3 + 1).


Немає коментарів:

Дописати коментар