27.05.2020
Математика
Тема. Послідовне віднімання чисел. Віднімання суми.
1. Хвилинка каліграфії
Прописати рядок цифри 6, повторити склад числа 6
2. Обчисли і розфарбуй
3. Робота в зошиті-посібнику
Завдання 29 стор. 46
- У цьому завданні діти стикаються з досить складним питанням – відніманням суми. Тому спочатку слід обов’язково розв'язати задачу практично, дібравши потрібні склянки (по можливості), які в сумі складуть той об’єм, що слід відлити. Потім запропонувати дітям самостійно накреслити схеми. Після цього треба записати формули.
- Завдання в повністю повторює б, але з іншими буквами. Можна продемонструвати на смужках паперу зміни величин, описаних формулами та на схемі.
- У завданні г можна запропонувати дітям придумати задачу з числовими значеннями. Дітям потрібно записати розв’язання числовим виразом і обчислити результат.
Послідовне віднімання двох величин можна записати не лише математичним виразом, але й по діях. Під час розв’язання запропонованої задачі можна обговорити цю можливість. Особливість полягає в тому, що результат першої дії позначили новою буквою. У цьому немає нічого дивного, адже внаслідок виконання дії вийшла нова величина, яку ми можемо позначити новою буквою. Треба запропонувати дітям в кожному розв’язанні показати на схемі ту величину, яка виходить унаслідок виконання кожної окремої дії.
Завдання 31 стор. 50
Задача для самостійного розв’язання.
Завдання 32 стор. 50
- Пункт а не забути про ту дитину, яка «жмуриться».
- Розв'язання 9 – (1 + 3).
- Пункт б
Немає коментарів:
Дописати коментар