06.05.2020
Навчання грамоти
Тема. Списування речень, що складаються зі слів з вивченими буквами.
Завдання:
·
Удосконалювати навички читання та письма.
·
Формувати контрольно-оцінювальні дій під час списування
речення з вивченими буквами.
·
Формувати навички аудіювання.
1. Що ми вже знаємо та вміємо.
Звернутися до плакату «Місто
Букволенд» та пригадати з дітьми, про роботу яких літер вони вже знають.
Повправлятися в читанні слів з вивченими літерами.
2. Гра
«Словесний баскетбол»
Й Ї
Я
Я
Називати слова по черзі . Діти мають повторити слова вголос кілька разів.
У першу корзину діти відправляють слова, в яких є звук [й], але не у
звукосполученнях [йі]
або [йа].
Якщо в слові є звукосполучення [йї],
яке позначається буквою Ї, то слово відправляємо у другу корзину.
Якщо в слові є звукосполучення [йа],
яке позначається буквою Я, то слово відправляють у третю корзину.
Якщо в слові взагалі немає звука
[й], то діти плескають у долоні.
Слова: гай, Київ,
янгол, йог, ложка, країна, мільйон, маяк, квітка, Йосип, їжак, змія, камінь, об’ява,
напої, клас.
3. Списування речень, користуючись правилами списування. Прописи, стор. 10 - 11.
Відкрити Прописи
на сторінці 10 і прочитати текст із трьох речень.
Перш ніж
починати роботу зі списування, пригадати правила списування.
4. Підсумок.
Зафарбувати в Прописах квадратики з номерами сторінок 10 та 11.
Немає коментарів:
Дописати коментар