вівторок, 5 травня 2020 р.


06.05.2020
Навчання грамоти
Тема. Списування речень, що складаються зі слів з вивченими буквами. 

Завдання:

·        Удосконалювати навички читання та письма.
·        Формувати контрольно-оцінювальні дій під час списування речення з вивченими буквами.
·        Формувати навички аудіювання.


1.   Що ми вже знаємо та вміємо.
Звернутися до плакату «Місто Букволенд» та пригадати з дітьми, про роботу яких літер вони вже знають.
Повправлятися в читанні слів з вивченими літерами.
        2.  Гра «Словесний баскетбол»

                   Й                                         Ї
                  
                                             

                      

 



                                                                                                                     Я

                                             




Називати  слова по  черзі . Діти мають повторити слова вголос кілька разів.
У першу корзину діти відправляють слова, в яких є звук [й], але не у звукосполученнях [йі]  або [йа].
Якщо в слові є звукосполучення [йї],  яке позначається буквою Ї, то слово відправляємо у другу корзину.
Якщо в слові є звукосполучення [йа], яке позначається буквою Я, то слово відправляють у третю корзину.
Якщо в слові взагалі немає звука [й], то діти плескають у долоні.

Слова: гай, Київ, янгол, йог, ложка, країна, мільйон, маяк, квітка, Йосип, їжак, змія, камінь, об’ява, напої, клас.


3. Списування речень, користуючись правилами списування. Прописи, стор. 10 - 11.

Відкрити Прописи на сторінці 10 і прочитати текст із трьох речень.
Перш ніж починати роботу зі списування, пригадати правила списування.
















Далі працюючи з кожним реченням окремо, опрацювати всі три речення.

4. Підсумок.
Зафарбувати в Прописах квадратики з номерами сторінок 10 та 11.


Немає коментарів:

Дописати коментар