07.04.2020
Математика
1. Від попередньої роботи відступити 4 клітинки і продовжити орнамент.
2. Розв'язати вирази і розфарбувати малюнок
Математика
1. Від попередньої роботи відступити 4 клітинки і продовжити орнамент.
3. Робота в зошиті (частина 3) ст.36 № 31
У цьому завданні вводиться шкала. Мета завдання: привести учнів до думки, що крім міток-рисок, на плящці повинні стояти ще й цифри. Такою пляшкою буде значно зручніше користуватися.
Пункт а. Потрібно розіграти ситуацію і надати дітям можливість висловитися про способи розв'язання. Діти записують Петрикові цифри на картках (цифри можна подивитися на ст.31), щоб цифри були перед очима в потрібному порядку.
Пункт б. Під час виконання цього завдання діти приходять до висновку, що якщо поряд з кожною рискою написати відповідну цифру, то такою склянкою зручніше користуватися. Відрізок із позначками й цифрами на склянці називається шкалою.
Пункт в. Метою цього завдання є введення числової прямої. Числова пряма є результатом моделювання дії вимірювання.
Результат цього завдання: Уведено числову пряму, на якій позначається точка, від якої починаємо відкладати міру (початок). Міра кожного разу відкладається одна й та ж сама. Під кожною рискою після відкладання міри підписується відповідне число, яке позначається цифрою з вибраного для роботи числового ряду.
Підказка для батьків:
Немає коментарів:
Дописати коментар