вівторок, 7 квітня 2020 р.

07.04.2020
Математика

1. Від попередньої роботи відступити 4 клітинки і продовжити орнамент.

2. Розв'язати вирази і розфарбувати малюнок



3. Робота в зошиті (частина 3) ст.36 № 31
У цьому завданні вводиться шкала. Мета завдання: привести учнів до думки, що крім міток-рисок, на плящці повинні стояти ще й цифри. Такою пляшкою буде значно зручніше користуватися. 
    Пункт а. Потрібно розіграти ситуацію і надати дітям можливість висловитися про способи розв'язання. Діти записують Петрикові цифри на картках (цифри можна подивитися на ст.31), щоб цифри були перед очима в потрібному порядку.
       Пункт б. Під час виконання цього завдання діти приходять до висновку, що якщо поряд з кожною рискою написати відповідну цифру, то такою склянкою зручніше користуватися. Відрізок із позначками й цифрами на склянці називається шкалою.
       Пункт в. Метою цього завдання є введення числової прямої. Числова пряма є результатом моделювання дії вимірювання.
        Результат цього завдання: Уведено числову пряму, на якій позначається точка, від якої починаємо відкладати міру (початок). Міра кожного разу відкладається одна й та ж сама. Під кожною рискою після відкладання міри підписується відповідне число, яке позначається цифрою з вибраного для роботи числового ряду.

Підказка для батьків:








Немає коментарів:

Дописати коментар