вівторок, 7 квітня 2020 р.


08.04.2020
Математика

1. Усний рахунок (порахувати усно, записувати не потрібно)
Три веселі киці
грались на травиці.
Рижик теж до них прибіг...
скільки кошенят усіх?

На травиці біля хати
метушаться цуценята.
Двоє білих, наче сніг,
троє чорних.Скільки всіх?

П'ять фломастерів у Жені.
взяв він жовтий і зелений,
а в коробці на столі
залишилось тільки .....

Три овечки - коло гречки,
на лужку - ще три овечки.
Полічи овечок цих.
скільки разом їх усіх?

Каже мати-квочка:
"В мене  два синочка
та чотири  дочки".
Скільки ж діточок у квочки?

Шість малят-дошкільнят
стали струнко в один ряд.
Підійшов до них Панас:
 - Скільки зараз стало нас?

2. Від попередньої роботи в зошиті відступити 4 клітинки і продовжити орнамент










3. В зошиті на ст.38 виконати №32










а Це завдання діти мають виконати самостійно. Пригадати числа різних народів (якщо хтось забув - в кінці зошита вони є).
Звернути увагу на міру (відстань між позначками).
б Діти самостійно оцінюють роботи Мальвіни і Буратіно.
Висновок: Міру на числовій прямій можна вибирати будя-яку, але вона мусить бути тією самою під час роботи на одній числовій прямій. На різних числових прямих міри можуть бути різними.

4. В синьому зошиті виконати завдання №54, 59, 61

Немає коментарів:

Дописати коментар