14.04.2020
Математика
1. Від попередньої роботи відступити 4 клітинки і прописати рядок цифри 2 та рядок цифри 3
2. Усний рахунок
Сидів хлопчик біля річки
І спіймав аж три плотвички.
Кошенятко одну вкрало
скільки рибок в нього стало?
Було у Марини
Сім ягід малини.
Шість ягідок з'їла.
А скільки лишила?
По дорозі зайчик біг -
Ніс п'ять яблук на пиріг.
Одне впало, покотилось.
Скільки яблук залишилось?
Є в зайчихи п'ть малят -
неслухняних зайченят.
На обід їх мати жде.
Три прийшли. А скільки йде?
3. Гра "Цікаві з'єднанки"
4. Робота з зошитом-посібником
Ст.41 №35.
(Підказка для батьків - у завданнях а, в, г напрямок числової прямої задано. На кресленнях стоять пари (і більше) точок.
У завданнях б, д кожен може задати свій напрямок і міру (у пунктах б, д міра не обов'язкоко дорівнює двом клітинкам).
Може бути так:
А може бути так:
Ст.42 Завдання 36
Підказка - якщо на числовій прямій стоїть пара чисел, то можна побудувати і всі інші, бо визначено не лише напрямок, але й міру.
У завданні а визначено і напрямок, і міру, тому що задано пару точок.
У завданні б можуть бути різні напрямки і різні міри (на розсуд дитини).
При виконанні завдання в з'ясовується, що всі персонажі виконали завдання правильно. Тільки Буратино не визначив міру. Але такого завдання й не було. Його міра - півтори клітинки.
Завдання г, д бажано, щоб діти зробили самостійно. Потім потрібно наголосити - щоб задати на числовій прямій напрямок і міру, потрібно, щоб на ній були позначені хоча б два числа.
Немає коментарів:
Дописати коментар