17.04.2020
Математика
1. Від попередньої роботи відступити 4 клітинки і продовжити орнамент.
2. Робота в зошиті-посібнику
Завдання 40 стор.48
У цьому завданні вводиться спеціальний запис результату вимірювання - формула. Дітям потрібно показати, як вона записується, і обговорити, які компоненти входять до запису формули.
Завдання 41 стор.49-50
а) У цьому завданні дітям потрібно побудувати величини за формулою. Крім того, діти повинні навчитися читати формулу.
б) У цьому завданні пропонується записати формули за словесним описом і побудувати величини.
Формули можна прочитати по-різному (наведені приклади)
Висновок: міра може складатися з кількох кружечків (квадратиків, рисок тощо), але під час будови величини треба зберігати міру незміною.
2. Робота в зошиті-посібнику
Завдання 40 стор.48
У цьому завданні вводиться спеціальний запис результату вимірювання - формула. Дітям потрібно показати, як вона записується, і обговорити, які компоненти входять до запису формули.
Завдання 41 стор.49-50
а) У цьому завданні дітям потрібно побудувати величини за формулою. Крім того, діти повинні навчитися читати формулу.
б) У цьому завданні пропонується записати формули за словесним описом і побудувати величини.
Формули можна прочитати по-різному (наведені приклади)
Висновок: міра може складатися з кількох кружечків (квадратиків, рисок тощо), але під час будови величини треба зберігати міру незміною.
Немає коментарів:
Дописати коментар