29.04.2020
Математика
Тема. Визначення характеру величин і мір в текстових описах (висловлюваннях). Складені міри. Вибір мір в залежності від умови задачі.
1. Від попередньої роботи відступити вниз 4 клітинки і виконати завдання
2. Виконати обчислення і записати у три стовпчика. Відстань між стовпчиками 3 клітинки (відступаємо від результату, а не від знаку "="
3 + 4 = 8 - 4 = 9 - 3 =
5 - 2 = 7 + 2 = 6 - 1 =
4 + 4 = 2 + 6 = 9 - 5 =
1 + 7 = 4 - 3 = 5 + 2 =
3. Порівняти числа (відстань між стовпчиками 3 клітинки)
5 * 9 3 * 8 7 * 5
1 * 1 2 * 9 6 * 6
8 * 7 5 * 3 4 * 3
4. Робота в зошиті-посібнику
Завдання 57 стор. 67
Завдання полягає в тому, щоб виділити величину і міру не в перетворенні реальних предметів або на схемі, а в тексті. Діти спочатку можуть зробити схеми, а потім дати відповіді.
Завдання 58 стор. 68-69 (виконати 3 пункти на вибір)
Головне для кожного завдання - виконати всі вказані дії: побудувати схему, показати на ній міру і обов'язково скласти висловлювання про якусь величину. Щоб дітям було простіше складати висловлювання, можна підказати їм: "Придумайте приклад про машини, про об'єм молока, про те, як купували яблука та інше"
Немає коментарів:
Дописати коментар