вівторок, 28 квітня 2020 р.


29.04.2020
Математика
Тема. Визначення характеру величин і мір в текстових описах (висловлюваннях). Складені міри. Вибір мір в залежності від умови задачі.

1. Від попередньої роботи відступити вниз 4 клітинки і виконати завдання













2. Виконати обчислення і записати у три стовпчика. Відстань між стовпчиками 3 клітинки (відступаємо від результату, а не від знаку "="

3 + 4 =                  8 - 4 =                 9 - 3 =
5 - 2 =                   7 + 2 =                6 - 1 =
4 + 4 =                   2 + 6 =               9 - 5 =
1 + 7 =                   4 - 3 =                5 + 2 =

3. Порівняти числа (відстань між стовпчиками 3 клітинки)
5 * 9              3 * 8                 7 * 5
1 * 1              2 * 9                 6 * 6
8 * 7              5 * 3                  4 * 3

4. Робота в зошиті-посібнику











Завдання 57 стор. 67
Завдання полягає в тому, щоб виділити величину і міру не в перетворенні реальних предметів або на схемі, а в тексті. Діти спочатку можуть зробити схеми, а потім дати відповіді.

Завдання 58 стор. 68-69 (виконати 3 пункти на вибір)
Головне для кожного завдання - виконати всі вказані дії: побудувати схему, показати на ній міру і обов'язково скласти висловлювання про якусь величину. Щоб дітям було простіше складати висловлювання, можна підказати їм: "Придумайте приклад про машини, про об'єм молока, про те, як купували яблука та інше"


Немає коментарів:

Дописати коментар