10.04.2020
Навчання грамоти
Тема. Читання тексту з вивченими буквами. Ігри з мовним матеріалом. Запис слів з вивченими літерами
1. Гра "Склади слова"
Пригадати з дітьми, у чому особливість позначення звуків [дж] та [дж’].
(Вони позначаються двома буквами. Тобто, коли букви Д та Ж стоять поруч. то вони позначають звук [дж] або [дж’].
- Перевірити, чи уважні діти.
- Відкрити "Букволенд" на ст.50 завдання 8
(Прочитати вірш. Обвести сполучення букв дж)
- Скласти слова з букв в овалах та знайти їх у вірші.
2. Робота з текстом
"Букволенд" ст.49 завдання 7
- Прочитати назву;
- про кого або про що буде йти мова в тексті?;
- прочитати текст;
- дати відповіді на запитання:
- Куди сіла бджілка?
- Яка була квітка?
- Що назбирала бджілка всередині квітки?
- Чому вона почала мандрувати між пелюстками?
- Якою стала бджілка? Чому?
- Чому сторож не пускав бджілку у вулик?
- Що відповіла бджілка?
- Чому зрадів сторож?
- Поясни, завдяки чому сторож упізнав бджілку?
3. Робота в прописах (ст.29 )
- розподілити слова на три групи (3 зв.; 4 зв.; 5 зв.)
- ст.27
4. Мовна гра "Додавання"
"Букволенд" ст.50 завдання 9
5. Розгадай ребуси ст.50 завдання 10
Немає коментарів:
Дописати коментар