четвер, 9 квітня 2020 р.


10.04.2020
Навчання грамоти
Тема. Читання тексту з вивченими буквами. Ігри з мовним матеріалом. Запис слів з вивченими літерами

1.  Гра "Склади слова"
Пригадати з дітьми, у чому особливість позначення звуків [дж] та [дж].
 (Вони позначаються двома буквами. Тобто, коли букви Д та Ж стоять поруч. то вони позначають звук [дж] або [дж].
- Перевірити, чи уважні діти.
- Відкрити "Букволенд" на ст.50 завдання 8
(Прочитати вірш. Обвести сполучення букв дж)
- Скласти слова з букв в овалах та знайти їх у вірші.

2. Робота з текстом
"Букволенд" ст.49 завдання 7
- Прочитати назву;
- про кого або про що буде йти мова в тексті?;
- прочитати текст;
- дати відповіді на запитання:


  • Куди сіла бджілка?
  • Яка була квітка?
  • Що назбирала бджілка всередині квітки?
  • Чому вона почала мандрувати між пелюстками?
  • Якою стала бджілка? Чому?
  • Чому сторож не пускав бджілку у вулик?
  • Що відповіла бджілка?
  • Чому зрадів сторож?
  • Поясни, завдяки чому сторож упізнав бджілку?
3. Робота в прописах (ст.29 )
- розподілити слова на три групи (3 зв.; 4 зв.; 5 зв.)
- ст.27 

4. Мовна гра "Додавання"
"Букволенд" ст.50 завдання 9

5. Розгадай ребуси ст.50 завдання 10 

Немає коментарів:

Дописати коментар