вівторок, 21 квітня 2020 р.


22.04.2020
Навчання грамоти
Тема. Ігри з мовним матеріалом. Запис слів з літерою Ф ф. Слухання (читання) тексту "Афіша". Міркування над запитанням "Що можна дізнатися з афіші?" 

 1.    Звернутися  до плакату «Місто Букволенд» та пригадати з
дітьми, про роботу яких літер вони вже знають.  Повправлятися  в
читанні складів з вивченими літерами.

2.     Що ми вже знаємо та вміємо.
"Букволенд" стор.61 Завдання 7
Прочитати слова. Обвести букву Ф.



Гра "Всезнайко" - прочитати та закінчити речення словами з 
пазлів.  Розфарбувати пазли відповідним кольором.
  











Гра "Знайди слова, які сховались"
     
                                                             з . . . .

                                                             р . . .
                                                             
                                                                                         л . .
                  Ф І З К У Л Ь Т У Р А             
                                                             у . .
   
3.    Читання тексту. Формування свідомого читання. Завдання 9, стор. 62.

а) Прочитати назву тексту.

б) Прочитати текст.

в) Відповісти на питання:

 - Хто підготував виставу?
 - Як підготували виставу?
 - Про що спитала Серафима?
 - Що вигукнув Федько?
 - Про що замислився Мишко?
 - Що вказали діти у афіші?
 - Де діти повісили афішу?
 - Як пройшла вистава?

г) Роздивитися афіші.
    Показати стрілками відповіді на запитання
    Прикрасити афіші відповідними малюнками.


4.  Формування контрольно-оцінювальних дій під час письма. Робота в Прописах.  Частина 3, стор. 35

 Завдання 1. 
Відкрити «Прописи» на стор. 35 та прочитати слова. Розподілити їх на дві групи.
        фазан                                   фінік
        ферма                                  фіалка
        фокус                                   фішка
Завдання 2.
"Букви розгубились"
Скласти слова і записати.

Завдання 3

Частина 3, стор.36
"Склади та запиши речення"
Прочитати записані в  завданні слова.  Скласти речення з записаних          слів, орієнтуючись на модель речення (Федько був у зоопарку. Там            він  зробив селфі.),  користуючись послідовністю   запису    слів                               (модель, запис, перевірка)


5. Підсумок уроку.
Зафарбувати в Букволенді кружечки з номерами сторінок 61, 62.







Немає коментарів:

Дописати коментар