середу, 22 квітня 2020 р.


22.04.2020
Математика

1. Від попередньої роботи відступити 4 клітинки і виконати завдання











2. Робота з зошитом-посібником


 Завдання 44  стор.53











У цьому завданні обговорюється питання, як можуть співвідноситися величини залежно від міри, якщо число, за допомогою якого побудовані величини, те саме.
Пункт а. Треба позначити побудовані об'єми великими буквами, а міри - маленькими, записати формулами, як були побудовані величини.
Діти можуть запропонувати один з 3 варіантів відповідей:
 - якщо у Буратіно об'єм відра (міра) менше, ніж у П'єро;
 - якщо у Буратіно об'єм відра (міра) більше, ніж у П'єро;
 - якщо у Буратіно і П'єро об'єми відер (міри) - однакові.



















Пункт б. У цьому пункті пропонується обговорити всі можливі (3) варіанти розв'язання цього завдання.
Звернути увагу на останнє питання в цьому завданні:
- Чому формули в усіх однакові, а схеми різні?
Висновок: тільки за формулами, без додаткових умов, не можна визначити, яка з величин більша.

Завдання 45  стор.53
Пункт а. Завдання аналогічне завданню №44, але дітям пропонується  працювати з іншою величиною - площею. Під час перевірки завдання потрібно розібрати варіанти (3):
 -  Р = К (коли міри а і n однакові);
 -  Р < К (коли міра а менша від n)
 -  Р > К (коли міра а більша від n)



















Пункт б. У цьому завданні потрібно за формулами і відношенням величин встановити відношення між мірами (за аналогією пункту а).

Завдання 46  стор.53
За аналогією до попередніх завдань, але спочатку обговорюється питання вибору величин і міри. 
Міра може бути - коробка, а обрані величини - кількість коробок з олівцями і кількість коробок з фломастерами (Схема Мишка).
Міра може бути - один предмет (фломастер або олівець), величини - кількість цих предметів (фломастерів та олівців)(Схема Андрія).



         



















Немає коментарів:

Дописати коментар