28.04.2020
Навчання грамоти
Тема. Читання тексту з вивченими буквами "Наша країна Україна". Державні символи України
Навчання грамоти
Тема. Читання тексту з вивченими буквами "Наша країна Україна". Державні символи України
Орієнтовно
другий урок за темою
1. Що ми вже знаємо та вміємо.
Звернутися до плакату «Місто
Букволенд» та пригадати з дітьми:
- з якою буквою познайомилися
(буквою
Ї);
- яку роботу виконує ця буква
(позначає звукосполучення [йі]).
Гра «Бал
букви Ї»
Скажіть
дітям, що в країні Букволенд святкують День народження
букви Ї. До іменинниці на бал завітали багато слів.
Біля дверей стоїть
розпорядник балу та всім словам, у яких є літера Ї,
має причепити
синій бант. Слів дуже багато, і розпорядник боїться
помилитися, щоб
нікого не образити. Задача дітей: допомогти
розпорядникові.
Називайте по черзі слова. Діти
мають повторити кожне слово кілька разів.
Якщо в слові є звукосполучення [йі], діти
мають плеснути в долоні.
Слова: їжа, край,
поїзд, потяг, країна, йод, Київ, водій, йог, Україна, учень, сироїжка, їжак.
Записати у
зошит слова, які потрапили на бал .
2.Читання тексту.
Формування свідомого читання. Завдання 5,
6, стор. 8
Завдання 5,
стор. 8 – підготовка до читання тексту, робота зі словами, які трапляться дітям у тексті. Прочитати слова, дивлячись на крапки
всередині. Зробити це кілька разів.
Завдання 6,
стор. 8.
Прочитати заголовок тексту та роздивитися мапу України.
Обговорити, що Україна – досить велика держава, яка
складається з багатьох областей.
Запитати дітей, чи знають вони, чому поряд з Києвом стоїть
червона крапка.
Прочитати текст.
Після читання обговорити:
- про які символи України йдеться в тексті (знайти
слова-назви символів та підкреслити їх, це прапор, герб, гімн;
- який прапор України (знайти та прочитати опис
українського прапора);
- який герб України (знайти та прочитати опис українського
герба);
- який гімн України (знайти та прочитати опис українського
гімна);
- як слід ставитися до державних символів.
3. Робота зі
змістом тексту. Завдання 7, стор. 9
Прочитати та
доповнити речення словами (ПРАПОР, ГІМН, ГЕРБ),
записати ці слова у квадратиках.
4. Читання та робота з Гімном України. Завдання 7, стор. 5.
Прочитати рядки Гімну України. Прослухати запис Гімну.
Вивчити ці рядки
напам’ять.
5. Підсумок
Зафарбувати в Букволенді кружечки з номерами
сторінок 8 та 9.
Немає коментарів:
Дописати коментар