23.04.2020
Навчання
грамоти
Другий урок за темою
Тема уроку: Читання тексту з вивченими буквами
«Рекордсмени». Мовні засоби порівняння.
1. Гра
« Букви розсипалися»
З
розсипаних букв скласти слова.
-
А, Й, Г - невеликий листяний ліс (гай).
-
Д, О, Й
- медичний засіб, яким оброблюють
рани (йод).
-
Й, А, М, А, К - предмет одягу (майка).
Записати слова під диктування,
керуючись відомою послідовністю запису (модель, запис, перевірка).
2.
Розв’язання мовних
завдань. Завдання 5, стор. 4
Відкрити
Букволенд на стор. 4 та прочитати пари слів. Обговорити:
-
що називають слова першого стовпчика (ознаки предметів);
-
що називають слова другого стовпчика (ті самі ознаки, але у найбільшому виразі);
-
яка частина в кожному слові другого
стовпчика повідомила, що ця ознака найбільша (частина най-).
Гра «Чарівник»
Дитина
– чарівник. Дайте чарівникові ручку або олівець (це буде чарівною поличкою).
Назвіть слово-назву ознаки. Чарівник має утворити форму най- . Наприклад,
Дорослий: сильніший.
Чарівник: найсильніший
Слова:
Сильніший –
Веселіший –
Гучніший –
Сміливіший –
Цікавіший –
Гарніший –
Красивіший –
Розумніший -
3.
Читання тексту. Формування свідомого читання. Завдання 6, стор. 4
Прочитати
заголовок тексту.
Обговорити, кого називають рекордсменом:
того, хто досяг у чомусь найбільших результатів, тобто встановив рекорд.
Прочитати
текст та з’ясувати, про яких рекордсменів у ньому йдеться.
Прочитати текст ще раз. Читаючи абзаци
2, 3, 4, 5, підкреслити слова-назви ознак
з частиною най- та слова-назви предметів з цією ознакою.
Обговорити:
- хто найбільший (синій кит),
- хто найпрудкіший (гепард),
- хто найсильніший (слон),
- хто найрозумніший (шимпанзе)..
4. Робота зі змістом тексту. Завдання 6, стор. 5.
Роздивитися фото на сторінці 5 та
назвати, хто зображений на кожному з них.
Прочитати слова в прямокутниках та з’єднати
кожен прямокутник з відповідним фото.
5. Читання та розвиток логічного мислення. Завдання 7, стор. 5.
Поміркувати, чи завжди легко визначити,
хто великий, а хто маленький. Великий чи маленький, наприклад, равлик?
Вислухати всі пропозиції дітей, а після цього запропонуйте прочитати текст «Хто
великий, а хто маленький».
Вишикувати всіх від найбільшого до
найменшого (замість наліпок СЛОН, ЗАЄЦЬ, РАВЛИК, МЕТЕЛИК, КОМАР, МІКРОБ зробити
малюнки).
Після роботи звернути увагу дітей, що все
залежить від того, з чим ми порівнюємо: відносно слона або зайчика равлик
маленький, а відносно метелика, комарика або мікроба – великий.
От такий наш світ цікавий!
6. Підсумок
Зафарбувати в Букволенді кружечки з номерами
сторінок 3, 4, 5.
Немає коментарів:
Дописати коментар