пʼятницю, 17 квітня 2020 р.


17.04.2020
Навчання грамоти
Тема. Читання тексту з вивченими буквами "Післядощові розмови. Ігри з мовним матеріалом . Запис слів з літерою Щ щ

1. Звернутися до "Міста Букволенд" та пригадати з дітьми, про роботу яких літер вони вже знають. Повправлятися в читанні складів з вивченими літерами.

2. Пригадати з дітьми, у чому особливість букви Щ щ (Вона позначає два звуки [шч].
    Перевірити, чи уважні діти.
    Прочитати вірш Н.Забіли. Завдання 8 стор.58
    Обвести всі букви щ

3. Робота з текстом. Завдання 7 стор.57
    Прочитати текст. Поміркувати, хто розмовляє з Дощиком.
    - Хто першим подякував дощику?
    - По чому можна ходити, мов по зеленому килиму? (Трава)
    - Намалюйте в клітинці поруч відгадку.
    - Хто порівнював краплинки з перлинками? (Мальва)
    - Намалюйте в клітинці поруч відгадку.
    - Хто дякував дощику за чистоту і акуратність? (Кущі)
    - Намалюйте в клітинці поруч відгадку.
    - Хто радів, що горішки стали чистими? (Ліщина)
    - Намалюйте відгадку в клітинці - можна намалювати                     горішки)
    - Хто вдячно простягнув дощикові зелені листочки?

4. Формування контрольно-оцінювальних дій під час запису слів.
    Робота в прописах. Частина 3 стор.33
    Розподілити слова на три групи та записати
    щ                                          ш                                     ч
щука                                    шолом                             чашка
щит                                      шахи                                чапля

5. Ігри з мовним матеріалом
 "Букволенд" ст.58 Завдання 8 (2)
 Прочитати слова, скласти з ними розповідь.

6. Гра "Фокуси зі словами"


7. Підсумок
Зафарбувати кружечки з номерами 57, 58


Немає коментарів:

Дописати коментар