17.04.2020
Навчання грамоти
Тема. Читання тексту з вивченими буквами "Післядощові розмови. Ігри з мовним матеріалом . Запис слів з літерою Щ щ
1. Звернутися до "Міста Букволенд" та пригадати з дітьми, про роботу яких літер вони вже знають. Повправлятися в читанні складів з вивченими літерами.
2. Пригадати з дітьми, у чому особливість букви Щ щ (Вона позначає два звуки [шч].
Перевірити, чи уважні діти.
Прочитати вірш Н.Забіли. Завдання 8 стор.58
Обвести всі букви щ
3. Робота з текстом. Завдання 7 стор.57
Прочитати текст. Поміркувати, хто розмовляє з Дощиком.
- Хто першим подякував дощику?
- По чому можна ходити, мов по зеленому килиму? (Трава)
- Намалюйте в клітинці поруч відгадку.
- Хто порівнював краплинки з перлинками? (Мальва)
- Намалюйте в клітинці поруч відгадку.
- Хто дякував дощику за чистоту і акуратність? (Кущі)
- Намалюйте в клітинці поруч відгадку.
- Хто радів, що горішки стали чистими? (Ліщина)
- Намалюйте відгадку в клітинці - можна намалювати горішки)
- Хто вдячно простягнув дощикові зелені листочки?
4. Формування контрольно-оцінювальних дій під час запису слів.
Робота в прописах. Частина 3 стор.33
Розподілити слова на три групи та записати
щ ш ч
щука шолом чашка
щит шахи чапля
5. Ігри з мовним матеріалом
"Букволенд" ст.58 Завдання 8 (2)
Прочитати слова, скласти з ними розповідь.
6. Гра "Фокуси зі словами"
7. Підсумок
Зафарбувати кружечки з номерами 57, 58
Немає коментарів:
Дописати коментар