вівторок, 28 квітня 2020 р.


29.04.2020
Навчання грамоти
Тема. Читання тексту з вивченими буквами "Київ - столиця України". Віртуальна мандрівка Києвом.

     Орієнтовно третій урок за темою


1.    Що ми вже знаємо та вміємо.

Звернутися до плакату «Місто Букволенд» та пригадати з дітьми:
- з буквами-працівниками якого відділу ви познайомилися останнім              часом (з буквами Й та Ї);
- яку роботу виконує кожна з ціх букв (буква Й позначає звук [й],                буква Ї позначає звукосполучення [йі]).

Гра «Живі букви» 
Букви розсипалися. Скласти з букв ( Ж, А, Ї, К) слово, яким називають невелику тваринку з голочками (їжак). 
Скласти з букв ( И, К, Ї, В)  слово, яке називає город України (Київ). 
Скласти з букв ( Ї, З, П, О, Д) слово, що називає засіб пересування (поїзд). 
Записати ці слова під диктування, керуючись відомою послідовністю запису (модель, запис, перевірка).

2.    Читання тексту. Формування свідомого читання. Завдання 9,  стор. 10

Повернутися до мапи України та пригадати, яке місто є столицею нашої країни. Прочитати заголовок тексту та припустити, про що йтиметься в тексті, який діти мають прочитати.
Прочитати текст.
Після читання обговорити:
- чи дійсно в тексті йдеться про Київ, як ви це припустили.
- які найкращі місця Києва Марійка показала гостям. 
Прочитати другий абзац тексту ще раз та підкреслити назви цих місць (майдан Незалежності, храм Софія Київська, зоопарк).
Пояснити дітям , що таке:
МАЙДАН – це велике незабудоване місце в селі або місті, те саме, що площа.
ХРАМ – це будівля, де відбуваються богослужіння.
ЗООПАРК – зоологічний парк, місце де утримуються тварини, за якими доглядають люди.
  
3. Робота зі змістом тексту. Завдання 9, стор. 10

Роздивитися  малюнки та назвати, що зображено на кожному з них. Підписати відповідні слова ( ПЛОЩА, ХРАМ, ЗООПАРК) під кожним малюнком
 А зараз ми здійснимо  з учнями невелику відео мандрівку Києвом.


4. Вільне обговорення.
  Обрати 3 найбільш цікаві місця в рідному місті, куди б діти  запросили гостей. Спробувати розповісти про ці місця.

5. Підсумок.

Зафарбувати в Букволенді кружечок з номером сторінки 10.



Немає коментарів:

Дописати коментар